جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه پانکوی ایتالیایی | مرغ سوخاری رژیمی

1

 

 

 

مواد لازم : برای ۴ نفر

سفیده تخم مرغ۳ عدد
سس خردل۱ قاشق سوپ خوری
نان ایتالیایی خرد شدهیک فنجان
پنیر پارمزان کم چرب۴/۱ فنجان
مرغ پوست کنده بدون استخوان۴ قطعه
سس سرکه و نمک گرم۴/۳ فنجان
سالاد کلم فرانسویبه دلخواه

  •  غذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید ‌می‌توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.

طرز تهیه:

۱٫فر را روی درجه ی ۴۵۰ گرم کرده و روی سینی نچسب فر روغن اسپری کنید .

۲٫ سفیده ی تخم مرغها و سس خردل را کف ظرفی با عمق کم پهن کنید. در ظرف دیگری پنیر و خرده نانها را خلوط حاصل را در ظرف دیگری پهن کنید.

۳٫مرغها را در ظرف خرده نان و پنیر بغلتانید سپس در ظرف تخم مرغ و سس خردل فرو ببرید و بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.

۴٫در دمای ۴۵۰ درجه به مدت پانزده دقیقه در فر قرار دهید. اگر ‌می‌خواهید روی آنها طلایی شود ۱ دقیقه بیشتر بگذارید در فر بماند.

۵٫غذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید ‌می‌توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)