افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه پارافیت رنگین کمانی

parfit-ranginkaman

پارافیت توت فرنگی یک شیرینی خوشمزه و اشتها برانگیز است که امروز قصد داریم آن را آموزش دهیم.امیدوارم که از خوردن آن لذت ببرید.برای تهیه این شیرینی با ما همراه باشید

چیزهایی که نیاز دارید
مواد لازم شامل ۳ بسته پودر کیک آماده به اضافه تخم مرغ و روغن برای هر یک از این کیک های پارفیت رنگین کمانی است. به اضافه رنگ خوراکی، خامه سفید، ترافل رنگی و گزینه های مختلف “طلایی”. (شکلات سکه ای طلایی، آب نبات با روکش طلایی و حتی غلات “O” شکل هم برای این کار مناسب هستند.) برای پختن کیک از قالب های مافین یا یک قالب معمولی ۲۳☓۲۳ استفاده کنید. یک قالب گرد شیرینی یا یک لیوان شیشه ای کوچک هم برای اینکه دایره های کوچکی از کیک در بیاورید، لازم دارید. و اگر از کیک سبز رنگ تان چیزی باقی ماند، قالبی به شکل شبدر می تواند به زیبایی آن بیفزاید.

۲

مواد کیک را آماده کنید
مواد کیک را طبق دستوری که روی جعبه آن نوشته شده آماده کنید. اما مواد هر بسته را به دو قسمت تقسیم کنید و در دو کاسه جداگانه بریزید. در نهایت ۶ کاسه از مواد کیک خواهید داشت. سپس به هر کدام رنگی اضافه کنید.

۳

رنگ ها را آماده کنید
۲۰ قطره رنگ خوراکی به هر کدام از کاسه ها اضافه کنید. نکته: رنگ ها را وقتی اضافه کنید که مواد هنوز به طور کامل مخلوط نشده اند. به این ترتیب می توانید همزمان که کار مخلوط کردن مواد را به پایان می رسانید رنگ خوراکی را هم با خمیر ترکیب کنید. اگر بیش از حد مواد را هم نزنید، کیک تان سبک تر خواهد بود و بیشتر پف می کند.

۴

کیک ها را بپزید
برای پختن این کیک ها دو را وجود دارد. روش اول این است که از یک قالب مافین استفاده کنید و هر قسمت آن را با یک رنگ خمیر پر کنید. نکته : برای درست کردن چهار عدد کیک پارفیت رنگین کمانی، به چهار کیک گرد از هر رنگ نیاز داریم.
روش دوم استفاده از یک قالب ۲۳☓۲۳ و یا حتی یک قالب گرد برای هر کدام از رنگ هاست. کیک ها را مطابق دستور روی بسته بندی آنها بپزید.

۵

کیک ها را به صورت گرد برش بزنید
اجازه دهید کیک سرد شود، سپس آن روی یک سطح صاف برگردانید. قسمت ته کیک باید رو به بالا باشد. از لیوان شیشه ای یا قالب شیرینی استفاده کنید تا کیک را به شکل دایره هایی برش دهید.

۶

لبه ها را صاف کنید
اگر لازم است، لبه ها یا حتی بالای کیک را صاف کنید، به طوری که کیک ها تا جایی که ممکن است، شکل یکسانی داشته باشند. چاقوی اره ای برای این کار مناسب است.

۷

آیسینگ (شکر و تخم مرغ روی شیرینی) را اضافه کنید
پایین ترین لایه را قرا دهید. (معمولاً ترتیب رنگ های رنگین کمان به این صورت است : بنفش، آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز) روی این لایه کیک یک لایه آیسینگ یا خامه فرم گرفته بزنید. در هنگام این کار فقط کمی حواستان به لبه های کیک باشد.

۸

بقیه لایه ها را اضافه کنید
اضافه کردن لایه ها را ادامه دهید و به تناوب یک لایه کیک و یک لایه آیسنگ اضافه کنید تا تمام شش رنگ را قرار داده باشید.

۹

شکلات سکه ای طلایی را اضافه کنید
از یک سیخ بامبو استفاده کنید تا همه لایه ها را در جای خود ثابت کنید و کیک را با ترافل تزئین کنید. سپس شکلات سکه ای طلایی را روی آن قرار داده و سرو کنید.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *