افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه شنیسل ران

طرز پخت شنیسل ران مرغ

طرز تهیه شنیسل مرغ

طرز تهیه شنیسل ران

 

شنیسل ران یک غذای خیلی خوشمزه میباشد که معمولا در رستوران ها سفارش میدهیم اما امروز قصد داریم طرز تهیه این غذای خوشمزه را آموزش دهیم تا در خانه ان را درست کنید

مواد لازم:

 

مواد لازم مقدار مواد
ران جوجه ۱۰ عدد
 زعفران آب كرده ۳ قاشق غذاخوري
 آب ليمو ترش ۳ قاشق غذاخوري
 پودر كنتاكي اسپايسي يك ليوان
 نمك و فلفل سياه به ميزان لازم
 آرد سوخاري يك ليوان
 پياز متوسط يك عدد
 فلفل دلمه‌اي متوسط يك عدد
 تخم مرغ يك عدد
شير ۱۲۵ ميلي ليتر
آرد گندم به ميزان لازم

 

همچنین بخوانید: طرز تهیه بال مرغ کنتاکی

روش تهيه:

ابتدا ران‌ جوجه‌ها را خوب شسته و تميز مي‌كنيم سپس داخل كاسه‌اي بزرگ ريخته و با ۲ قاشق از زعفران و ۲ قاشق ازآب ليمو و نمك و فلفل آن‌ها را مزه‌دار مي‌كنيم. پياز و فلفل دلمه‌اي را خيلي نازك خلالي كرده، به آن‌ها اضافه مي‌كنيم در ظرف را مي‌بنديم و مواد را حدود ۲ ساعت در يخچال استراحت مي‌دهيم تا بال‌ها مزه‌دار شوند. ۲ نوع آرد سوخاري را نيز با يكديگر مخلوط كرده و كنار مي‌گذاريم.

در اين مرحله تخم مرغ، شير، باقي مانده زغفران وآب ليمو را به همراه كمي نمك و فلفل سياه در كاسه‌اي گود با يكديگر مخلوط كرده و آنقدر به اين مواد آرد گندم اضافه مي‌كنيم تا به غلظت مايه كيك برسد.  جوجه‌ها را به مايه آغشته كرده و داخل مخلوط پودر آردهاي سوخاري مي‌غلتانيم. سپس در روغن داغ فراوان شناور و سرخ مي‌كنيم.

نكته: آماده كردن اين جوجه‌ها در منزل كار بسيار سريع و ساده‌اي است و معمولا هم در همه خانواده‌ها طرفدار زيادي نيز دارد.  فقط بايد دقت كنيم كه آن‌ها را تازه آماده كرده و داغ داغ سرو كنيم.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *