جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه سوپ چربی سوز

سوپ چربی سوز

نیاز نیست خودتان را با خوردن قرص‌های لاغری مریض کنید و گرسنگی بکشید. فقط در انتخاب غذای خود دقت کنید و به تغذیه‌ خود اهمیت بدهید.

ترکیباتی که در این سوپ به‌کاررفته است جزو سبزیجات رژیمی و چربی سوز هستند که در ترکیب با هم خواص هم را کامل کرده و یک پیش غذای فوق‌العاده‌ی رژیمی برایتان آماده می‌کنند.

 

سوپ ضدچربی بدن

 

مواد لازم :
بادمجان ۲ عدد
فلفل دلمه‌ای قرمز، زرد و یا نارنجی ۲ عدد
مارچوبه ۳ عدد
گوجه‌فرنگی ۲ عدد
کرفس ۲ شاخه
پیاز ۲ عدد
تره‌فرنگی یا پیازچه ۲ عدد
سیر ۴ حبه
کلم برگ کوچک ۱ عدد
جعفری خردشده ۱ دسته
آویشن ۱ تا ۳ شاخه
نمک و فلفل به میزان کافی
آب ۳ لیتر

 

 

روش تهیه سوپ چربی سوز :
روش تهیه‌ی این سوپ رژیمی بسیار ساده است. اول سبزیجاتتان را با دقت بشویید و خرد کنید. سپس آن‌ها را داخل آب بریزید. آویشن را هم درسته داخل ظرف بیندازید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بپزد.

سپس آویشن‌ها را از سوپتان خارج کرده و جعفری خردشده را به آن اضافه کنید. نمک و فلفل بزنید و نوش جان کنید.

اگر این سوپ با ذائقه‌ شما نمی‌سازد می‌توانید مقدار کمی آب مرغ به آن بیافزایید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)