افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه سس سالسا

fo2527

سس سالسا در رده سس های تند قرار دارد.سس سالسا انواع متنوعی دارد که در این دستور شما می توانید یک نوع خاص آن را تهیه نمایید.این سس را معمولا با چیپس میل میکنند.برای تهیه این سس خوشمزه با ما همراه باشیدمواد لازم

گوجه فرنگی:  ۳ کیلو
پودر سیر: ۲ قاشق غذاخوری
آبلیمو: ۴ قاشق غذاخوری
نمک: نصف قاشق غذا خوری
فلفل قرمز: یک و نیم  قاشق غذا خوری
زیره سبز پودر شده: یک و نیم قاشق چایخوری
پیاز قرمز: ۱ عدد خرد شده
پیاز سفید: ۲ عدد خرد شده
فلفل قرمز: ۱عدد خرد شده
گشنیز: ۴ قاشق غذا خوری خرد شده


طرز تهیه:


سس سالسا در رده سس های تند قرار دارد.سس سالسا انواع متنوعی دارد که در این دستور شما می توانید یک نوع خاص آن را تهیه نمایید.
برای تهیه سس سالسا باید مواد را طوری خرد نمود که بعد از درست شدن سس قابل تشخیص باشد. ابتدا در قابلمه بزرگی آب بریزید و بگذارید تا آب جوش بیاید بعد از آن گوجه فرنگی ها را در آب قرار دهید تا پوست آنها  نرم شود،پس از ده دقیقه گوجه ها را از داخل آب در بیاورید و پوست آنها را جدا کنید ،گوجه ها را از وسط نصف نموده و تخم های آن را جدا نمایید و نگینی خرد کنید.
گوجه فرنگی های خرد شده را با پودر سیر، آبلیمو، نمک، فلفل و زیره داخل ماهی تابه بزرگی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. سپس پیازهای قرمز ،سفید،فلفل و گشنیز را به مواد اضافه کنید و بگذارید مواد جوش بزند تا اندازه ای که سبزیجات نرم شوند و مخلوط فرم بگیرد.سس خنک شده را داخل شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.این سس را معمولا با چیپس استفاده می کنند.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *