افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه ساندویچ مخصوص مدرسه

ساندویچ مخصوص مدرسه

وقت آن رسیده که فرزندان خود را از ساندویچ های مدرسه دور نگه داریم.همان طور که میدانید خیلی از ساندویچ هایی که در مدارس میباشد اصلا سالم نیستند.امروز یک ساندویچ خیلی خوشمزه و متفاوت را به شما عزیزان آموزش میدهیم تا برای فرزندان خود درست کنید

مواد لازم  : 

 

▪ ۴۰۰ گرم گوشت مرغ چرخ شده
▪ سه چهارم پیمانه مغز نان سفید
▪ یک چهارم پیمانه ترشی میوه
▪ سه حبه سیر کوبیده
▪ سه تا چهار عدد لواش نرم و تازه
▪ روغن مایع برای سرخ کردن
▪ یک دوم پیمانه پنیر خامه ای

▪ یک دوم پیمانه پیازچه خرد شده
▪ یک عدد گوجه فرنگی، ریز خرد شده
▪ دو قاشق سوپخوری آب لیمو
▪ نمک و فلفل بنا به ذائقه
● طرز تهیه:
گوشت مرغ چرخ شده، مغز نان سفید، ترشی میوه، سیر و کمی نمک و فلفل را در دستگاه غذاساز بریزید و چند دقیقه روشن کنید تا خوب مخلوط شوند. این مخلوط را به هشت قسمت مساوی تقسیم کنید و هریک را با دست به صورت یک سوسیس به بلندی ۱۲ سانتی متر درآورید.
در یک تابه نچسب کمی روغن مایع بریزید و سوسیس هایی را که آماده کرده اید در روغن مایع با حرارت متوسط سرخ کنید به طوری که سوسیس ها از همه طرف طلایی شوند. از زیادکردن شعله گاز خودداری کنید چون سطح روی سوسیس ها زود برشته می شوند اما مغزپخت نمی شوند. آنها را چند دقیقه در یک صافی قرار دهید تا روغن اضافی مربوط به سرخ کردن سوسیس ها گرفته شود. در این فاصله هشت دایره به قطر حدود ۲۰ سانتی متر از نان لواش ببرید.

پنیر خامه ای را با پیازچه خرد شده مخلوط کنید و از این مخلوط مقدار کمی روی هر یک از نان ها بمالید. گوجه فرنگی و پیاز خرد شده را با هم مخلوط کنید و آب لیمو را اضافه کنید. مقداری از این مخلوط را روی هریک از نان ها بریزید و یک عدد سوسیس را روی هرکدام گذاشته نان را به صورت یک ساندویچ لوله کنید.

با این ساندویچ دیگر در مدرسه دنبال خوراکی های مضر و بی خاصیت نروید .


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *