جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه سالاد جوجه رژیمی

1

 

  • با استفاده از یک چاقو تیز، ذرتها را از داخل چوب خارج کرده  و داخل یک کاسه می ریزیم. سپس لوبیا و مرغ و نیمی از دسر را به آن اضافه می کنیم. آنها را با استفاده از قاشق مخلوط می کنیم . سپس گوجه فرنگی های مینیاتوری را به آن اضافه کرده و مجدد تمام مواد را مخلوط می کنیم.

 

ذرت و لوبیای داخل این سالاد بیش از ۱۳ گرم فیبر دارد و  برای بهبود یبوست دوران بارداری بسیار مفید است.

 

همچنین دانه های ذرت دارای لوتئین بوده و  برای رشد چشم جنین بسیار مهم است و گوجه فرنگی منبع بزرگ از ویتامین ث است.

مواد لازم برای دسر :

 پوست لیمو ترش رنده شده یک قاشق چایخوری
 آب لیمو ترش ۶ قاشق سوپخوری
 پوست لیمو شیرین رنده شده یک دوم قاشق چایخوری
 آب لیمو شیرین ۲ قاشق غذاخوری
 فلفل کبابی خورد شده ۲ قاشق چایخوری
روغن هسته انگور۲ قاشق غذاخوری
گشنیز خورد شدهیک دوم قاشق غذاخوری
نعنا خورد شده۱ قاشق چایخوری
عسلیک دوم قاشق چایخوری
نمک تصفیه شدهیک دوم قاشق چایخوری

مواد لازم برای سالاد جوجه :

 ذرت پوست کنده شده ۴ عدد
 گوجه فرنگی مینیاتوری دو نیم شده ۲۵۰ گرم
 لوبیا قرمز خیس شده و خشک شده ۱۰۰ گرم
 سینه مرغ خور شده و کباب شده ۲ فنجان
 مغز کاهو ۲ فنجان

طرز تهیه :
در داخل یک کاسه، تمام مواد لازم جهت تهیه دسر را ریخته و با هم مخلوط می کنیم.
سپس ذرتها را در داخل یک قابلمه ریخته و روی آنها را آب می ریزیم تا جائیکه روی ذرتها را بگیرد. ذرتها را با شعله بالا روی حرارت قرار دهید تا بجوشد  و به مدت ۲ تا ۴ دقیقه اجازه بدهید تا بپزد. ذرتها باید نرم شود. ذرتها را از آب خارج کنید و اجازه دهید تا آب آنها برود.
با استفاده از یک چاقو تیز، ذرتها را از داخل چوب خارج کرده  و داخل یک کاسه می ریزیم. سپس لوبیا و مرغ و نیمی از دسر را به آن اضافه می کنیم. آنها را با استفاده از قاشق مخلوط می کنیم . سپس گوجه فرنگی های مینیاتوری را به آن اضافه کرده و مجدد تمام مواد را مخلوط می کنیم.

میزان مواد مغذی که در این غذا وجود دارد :
کالری : ۴۵۸
پروتئین : ۳۶ گرم
کربوهیدرات : ۶۸ گرم
چربی اشباع شده : ۸ گرم
کلسیم : ۷۲ میلی گرم
آهن : ۳٫۹ میلی گرم
فولیت : ۲۶۴ میکروگرم
فیبر : ۱۳ گرم

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)