جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه سالاد اندونزیایی سالادی پر کالری

47809

این یک دستور غذایی لذیذ و خوشمزه برای وعده غذایی شام یا در مهمانیها تولد به جای سالاد اولویه میتوانید این سالاد را استفاده کنید تا تنوع به منو غذایتان ببخشید. برای تهیه این سالاد ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد لازم :

 

 

 

سیب زمینی ۰/۵ کیلو
گوجه فرنگی ۲ عدد متوسط
نخود فرنگی ۲۰۰ گرم
کالباس ۳۰۰ گرم
خیارشور ۳۰۰ گرم
سس مایونز به میزان لازم
گل کلم پخته شده ۳۰۰ گرم
هویج پخته شده ۲۵۰ گرم
کلم بروکلی پخته شده(در صورت تمایل) ۳۰۰ گرم

 

 

 

 
طرز تهیه:

 

ابتدا سیب زمینی ها را پخته و به قطعات ریز خرد می كنیم. سپس تمام مواد را كه شامل گوجه فرنگی ریز شده، كالباس خرد شده و خیار شور خرد شده می باشد با سیب زمینی، نخود فرنگی پته شده و سس كاملاً مخلوط می نمائیم. سالاد را در یخچال قرار داده و پس از گذشت حداقل ۵ ساعت سالاد را مصرف می نمائیم.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)