افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه خوراک کنگر

اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید پیشنهاد میکنم حتما این غذا را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.این غذا با کنگر و سیب زمینی درست میشود و بسیار مفید است

مواد لازم :

 

 

 

كنگر ۵۰۰ گرم
پياز و لیموترش و هویج از هر کدام يك عدد
سيب‌زميني دو عدد
نخودفرنگي يك پيمانه
شوید چند شاخه
نمك و زردچوبه و روغن و آب جوش به ميزان لازم

 

 

طرز تهيه :

 

 

آشپزی-پياز را خلالي كرده و تفت مي‌‌دهيم. سيب‌زميني و هويج را نگيني مي‌‌كنيم  و با پياز كمي تفت مي‌‌دهيم. كنگر را پاك كرده و با نخودفرنگي به مواد اضافه كرده و آنها را هم تفت مي‌‌دهيم. ادويه و آب‌جوش را هم مي‌‌ريزيم و اجازه مي‌‌دهيم با حرارت كم بپزد. بعد از پخت آب ليمو را اضافه كرده و با شويد تزئين مي‌‌كنيم.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *