افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه بیسکوییت لیدی فینگر

P1280166

P1280166سکوییت لیدی فینگر

مواد لازم :
  • تخم مرغ: ۴عدد
  • شكر: ۱۰۰  گرم
  • آرد: ۱۰۰ گرم
  • وانيل: نصف قاشق چاي‌خوري
  • بيكينگ پودر: نصف قاشق چاي‌خوري

روش تهیه :

۱. ابتدا زرده و سفيده تخم مرغ‌ها را از هم جدا مي‌كنيم.سپس سفيده‌ها را داخل ظرفي گود كه از خشك و تميز بودن آن مطمئن هستیم مي‌ريزيم و با درجه تند همزن برقي شروع به هم زدن آن‌ها مي‌كنيم.

۲. وقتي كه سفيده‌ها را كاملا پف داديم شكر را به همراه وانيل  خيلي آرام به مواد اضافه مي‌كنيم و آ‌ن‌قدر به هم مي‌زنيم تا فومي شكل شود. همين‌طور كه به هم زدن ادامه مي‌دهيم زرده‌ها را يكي يكي اضافه كرده و پس از اضافه كردن هر كدام مواد را ۳۰ ثانيه مخلوط مي‌كنيم.

۳. پس از اين‌كه زرده‌ها تمام شدند، همزن برقي را كنار گذاشته و آرد را كه از قبل با بيكينگ پودر مخلوط كرده و ۳ بار الك كرده‌ايم در ۳ مرحله متوالي به مواد اضافه مي‌كنيم و با ليسك به شكل دوراني به خورد تخم مرغ‌ها مي‌دهيم.

۴. مايه را در قيف ريخته،  داخل سيني روی كاغذ روغني پهن مي‌كنيم و به شكل لوله‌اي به قد ۶ تا ۷ سانتي متر از مايه روي كاغذ مي‌گذاريم. ابعاد ليدي فينگرها تقريبا بايد به اندازه يك شيريني زبان باشد.

۵. سيني را به‌مدت ۲۰ دقيقه روي پنجره وسط فر كه از قبل با دماي ۱۸۰ درجه سانتي گراد گرم كرده‌ايم قرار داده و وقتي بيسكويت‌ها كمي طلايي رنگ شدند آن‌ها را از فر خارج مي‌كنيم.

۶. اين نوع بيسكويت در صنعت قنادي براي درست كردن انواع دسرها و كيك‌هاي مختلف كاربرد دارد كه معروف‌ترين آ‌ن‌ها تيراميسو وشارلوت هستند.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *