جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه بقچه كدو سبز رژیمی

1

  • ۱٫ مي‌توانيد از سبزيجات ديگر هم براي ميان اين بقچه‌ها استفاده كنيد.۲٫ مي‌توان كدوها را بخارپز كرد.۳٫ اين غذا گياهي و رژيمي است.

 

آماده سازی: ۱۵ دقیقه

مواد لازم :

گوجه فرنگی سفت دو عدد
 پیاز متوسط دو عدد
سیر پودر شده به ميزان لازم
آویشن به ميزان لازم
ماست چكيدهبه ميزان لازم
کدو سبزسه عدد

طرز تهيه :
ابتدا كدوها را برش‌هاي نازك زده و آنها را آب‌پز كنيد. گوجه‌فرنگي و پياز را به صورت گرد (حلقه‌اي) برش بزنيد. پس از اين‌كه كدوها آب‌پز شد دو برش از آنها را به صورت ضربدري (X) روي هم قرار داده، پودر سير و آويشن زده و يك حلقه گوجه‌فرنگي و يك حلقه پياز روي آن گذاشته و آنها را مانند بقچه بپيچيد و با سبزيجات و ماست چكيده تزئين و سرو كنيد.

نكته :
۱٫ مي‌توانيد از سبزيجات ديگر هم براي ميان اين بقچه‌ها استفاده كنيد.
۲٫ مي‌توان كدوها را بخارپز كرد.
۳٫ اين غذا گياهي و رژيمي است.

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)