افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طب سوزنی راهی برای خارج کردن سموم مواد مخدر از بدن

images (1)

  • با بیان اینکه اصلاح مزاج به دفع سموم از بدن فرد معتاد کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: در زمانی که سموم از بدن فرد دفع می‌شوند، عوارضی که در آینده در زمان خماری به فرد دست می‌دهد

طب سوزنی می تواند برای ترک اعتیاد به مصرف کنندگان مواد مخدر کمک کند این طب خواص درمان کنندگی زیادی برای بدن به همراه دارد می توانید مزاج خود را نیز با کمک ان تغییر دهید با تحریک نیدل های این روش درمانی هورمون های بدن افراد تحریک خواهند شد و سم مواد مخدر از بدنشان بیرون خواهد رفت.

مدیر پژوهشکده اسلام و سلامت پایدار با بیان اینکه طب سوزنی ۹۰ درصد در ترک اعتیاد تاثیرگذار است، گفت: اصلاح مزاج مصرف کننده مواد پس از درمان با طب سوزنی ضروری است.

محسن اسکندری درباره روش ترک اعتیاد با استفاده از طب سوزنی گفت: به شکل طبیعی هورمون اپی نفرین و آنا نفرین به مقدار بسیار کم در بدن ترشح می‌شود و با تمایل فرد به مصرف مواد مخدر بیرونی، خود به خود ترشح این هورمون‌ها سرکوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: به دلیل عدم ترشح هورمون‌ها فرد احساس ولع کاذب برای جذب هورمون‌ها از محیط بیرون و به وسیله مصرف بیشتر مواد مخدر را دارد.

اسکندری، درباره کارکرد طب سوزنی در ترک اعتیاد بیان کرد: در طب سوزنی ترشح هورمون در بدن فرد با سوزن تحریک می‌شود تا این هورمون‌ها در بدن به شکل خالص و طبیعی تولید شوند در این حالت فرد میل خود را به مصرف مواد مخدر خارجی از دست خواهد داد و تقریبا ۹۰ درصد اشتهای کاذبی که معتادان پس از مصرف مواد مخدر با آن درگیر هستند را از دست خواهند داد.

وی با بیان اینکه با روش طب سوزنی پس از مدتی فرد نیاز به مصرف مواد مخدر را احساس نمی‌کند، تصریح کرد: در کنار این مرحله اصلاح مزاج فرد را انجام می‌دهیم چرا که سودای بدن فرد به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر بالا می رود.

مدیر پژوهشکده اسلام و سلامت پایدار ادامه داد: به عنوان مثال فردی که معتاد است برای استفاده مواد هیچگاه از صندلی استفاده نمی‌کند، حتی با وجود مبل همیشه بر روی زمین به شکل چمباتمه نشسته و شروع به مصرف مواد می‌کنند که دلیل این امر سودا و سردی زیادی است که بر بدن فرد غالب می‌شود و آنها را به سمت خاک می‌کشاند.

وی با بیان اینکه اصلاح مزاج به دفع سموم از بدن فرد معتاد کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: در زمانی که سموم از بدن فرد دفع می‌شوند، عوارضی که در آینده در زمان خماری به فرد دست می‌دهد بسیار کمتر می‌شود به این دلیل که ترشح مواد اپی نفرین در بدن فرد بسیار مهم است و با این روش میزان دردی که در روش‌های دیگر ترک اعتیاد بر فرد عارض می‌شود، بسیار کمتر است.

اسکندری، ادامه داد: پس از طی دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه درمان، دوره‌های یادآوری و سوزن گذاری آغاز می‌شود تا با شروع ترشح این هورمون در بدن، میل فرد به استفاده از مواد مخدر کم شود که در مدت ۶ ماه تا یکسال، سوزن‌ها به مرور حذف می‌شود و فرد به دنبال مصرف مواد نمی‌رود.

مدیر پژوهشکده اسلام و سلامت پایدار تاکید کرد که روش طب سوزنی در چین، هند و آمریکا و برخی کشورهای دیگر نیز با یکسری شرایط خاص استفاده می‌شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *