افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه و آموزش معاینه پرده بکارت

q113

پرده بکارت انواع مختلفی دارد ، خیلی ها می خواهند خودشان پرده بکارت را مشاهده کنند با ما باشید با شیوه و آموزش معاینه پرده بکارت .


برای معاینه پرده بکارت اندام جنسی خود را برهنه کنید و پاها را به نحوی قرار دهید که اندامتان در آینه به وضوح قابل مشاهده باشد.
سپس به کمک دست لبه های خارجی اندام را به آهستگی و احتیاط کنار بزنید. بدین ترتیب که با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و با استفاده از یک چراغ قوه یا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلا درست کرده اید نور را به آینه می تابانید تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل مشاهده باشد.

اگر هم مشاهده نکردید نگران نشوید ، چون در افراد زیادی پرده در عمق قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . گاهی آن قدر پرده در انتهای واژن قرار دارد که حتی طول آلت جنسی برخی از مردان نیز برای رسیدن به پرده و برداشتن آن کفاف نمی دهد. بنا بر این جای نگرانی نیست و خیالتان راحت باشد. ضمنا برای معاینه خودتان احتیاط کنید که تحریک نشوید و شیطان پیروز نشود.

 

نکته :‌
این روش معاینه پرده بکارت دارای ریسک بالا میباشد و عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط شما به عهده خودتان خواهد بود.بهتر است در حد امکان برای معاینه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید

 

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *