افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه های صحیح خوابیدن و عوارض ناصحیح خوابیدن

IncorrectSleep2

برخی از مشکلات استخوانی در ناحیه گردن بر اثر خوابیدن ناصحیح پیش می آید در این جا شیوه های صحیح خوابیدن و عوارض ناصحیح خوابیدن را برای شما بیان می کنیم .

با بیان اینکه بسیاری از دیسک‌های گردن ناشی از حالت‌های ناصحیح خوابیدن است، افزود: حالت‌های خوابیدن به سه حالت به پهلو خوابیدن، طاق باز و دمر خوابیدن تقسیم می‌شود که بهترین روش طاق باز است.

وی با اشاره به اینکه دمر خوابیدن‌ همان حالت درازکش رو به پایین است، بیان کرد: این روش در هر حالت باعث ایجاد مشکل در بدن می‌شود و در این حالت نه تنها به قفسه سینه فشار وارد می‌شود بلکه کمر نیز دچار آسیب می‌شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه لرستان اظهار کرد: روش طاق باز‌ همان حالت درازکش رو به بالاست که در این حالت کمترین فشار به قفسه سینه وارد می‌شود و در این حالت شکم و سینه رو به بالا قرار می‌گیرد.

این مدرس دانشگاه لرستان با بیان اینکه در حالت طاق باز هیچ مشکلی برای بدن به وجود نمی‌آید، ادامه داد: معمولاً دراز کشیدن به پهلوی سمت راست بهتر از خوابیدن به پهلوی چپ است و اگر شخصی به دلیل مشکلات خاصی نتواند به سمت راست بخوابد می‌تواند دراز کشیدن به پهلوی چپ را انتخاب کند.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: خوابیدن به وضعیت نامناسب سبب احساس درد در عضلات، ایجاد استرس، بدفرمی و ناراحتی اعضای بدن می‌شود.

 

پزشکین : شیوه های صحیح خوابیدن و عوارض ناصحیح خوابیدن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *