افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه لاغر شدن با طب سوزنی

شیوه لاغر شدن با طب سوزنی

download (2)

 

محققان طب سوزنی به یک دستاورد جدید درباره لاغری دست یافته اند همراه ما باشید با شیوه لاغر شدن با طب سوزنی .

امیر هومن کاظمی مشاور بین الملل معاون طب سنتی وزیر بهداشت در خصوص نقش طب سوزنی برای درمان بیماری‌ها بیان کرد: طب سوزنی درمان خوبی برای کاهش درد به بیماری‌های عضلانی اسکلتی است. هم چنین طب سوزنی می‌توان در کنار درمان رایج به درمان بیماری‌های گوارشی و سیستم اعصاب کمک کند.

وی ادامه داد: طب سوزنی یکی از درمان‌های خوب و بدون عارضه برای چاقی و لاغری محسوب می‌شود اما نباید انتظار معجزه و یا لاغری تضمینی طی چند جلسه را داشت. کلمه تضمین در استفاده از طب سوزنی غلط است زیرا در هیچ خدمت پزشکی تضمین وجود ندارد.

کاظمی عنوان کرد: با وجود این که طب سوزنی ییکی از بی عارضه ترین روش‌های درمان چاقی است اما تائید درمان آن به زمان و مراجعه به پزشکی که دوره‌های تائید شده طب سوزنی را گذرانده است، نیاز دارد.

وی در خصوص موارد منع مصرف طب سوزنی گفت: بهتر است در زمان حاملگی از این درمان استفاده نشود. همچنین توصیه می‌شود افراد به دام تبلیغات خیابانی و محلات زرد در این حوزه نیفتند.

این متخصص طب سوزنی خاطرنشان کرد: طب سوزنی اولین طب مکملی است که از سوی سازمان بهداشت جهانی تائیدیه‌های لازم را اخذ کرده و موارد مصرف و منع مصرف آن به درستی تعیین شده است. برای اطمینان از صلاحیت فردی که از طب سوزنی استفاده می‌کند باید به دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت مراجعه و استعلام گرفت.

 

پزشکین : شیوه لاغر شدن با طب سوزنی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *