افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شیوه طبیعی از بین بردن جای عینک روی پوست

ar4-3876

 

قابل توجه افراد عینکی که پس از مدتی استفاده از عینک شاهد زخم شدن جای آن روی بینی تا لکه شدن آن هستند در این پست متخصصان زیبایی پوست به بیان شیوه طبیعی از بین بردن جای عینک روی پوست می پردازند .

آیا به خاطر عینک زدن، زخم‌های بدی روی صورت و بینی‌تان ایجاد می‌شود؟ پس بهتر است این درمان‌های خانگی را انجام دهید تا از شر این لکه‌های سیاه خلاص شوید و بتوانید رنگ پوستتان را شفاف کنید. به خاطر داشته باشید که اگر پوستتان حساس است، پیش از استفاده از این روش‌ها، حتما آنها را اول روی جای دیگری از پوستتان تست کنید.
خیار
خیار باعث تقویت سلامت پوست شده و از آنجایی که آب زیادی دارد، در هیدراته کردن پوست بسیار مؤثر است. اگر پوستتان معمولی است، عصاره خیار را به آن بمالید چرا که باعث صاف شدن پوست شده و در کاهش لکه‌های سیاه پوستی تأثیر بسزایی دارد.
پوست پرتقال
پوست پرتقال را بکنید و بگذارید خشک شود. وقتی خشک شد، آن را له کنید تا پودر شود. سپس پودر به جا مانده را با آب یا شیر مخلوط کرده و بر روی قسمت‌های تیره پوستتان بمالید. این مخلوط در برابر آسیب‌های ناشی از پرتو فرابنفش از پوستتان محافظت می‌کند. از طرفی باعث کاهش یا از بین رفتن لکه‌ها می‌شود.
روغن بادام
با روغن بادام، بینی‌تان را ماساژ دهید. این روغن سرشار از ویتامین E بوده، پوست را مرطوب نگه داشته،‌ مواد مغذی آن را تأمین کرده و در ارتقای رنگ پوست تأثیر بسزایی دارد.
عصاره ‌لیمو
عصاره لیمو سرشار از ویتامین C است که در شفاف‌سازی رنگ پوست تأثیر زیادی داشته و برای پوست‌های چرب بسیار مؤثر است چرا که می‌تواند آن را خشک کند. این عصاره را بر روی نقاط لکه‌دار بینی استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که این عصاره، یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای از بین بردن جای لکه و زخم ناشی از عینک بوده و درست به مانند یک عامل رنگ‌بر عمل می‌کند.
آلوئه‌ورا
آلوئه‌ورا دارای خواص خنک‌کننده و صاف‌کننده بوده که در از بین بردن لکه‌ها تأثیر زیادی دارد و می‌توان آن را بر روی هر نوع پوستی استفاده کرد.

 

پزشکین : شیوه طبیعی از بین بردن جای عینک روی پوست

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *