افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سوزاندن چربی و کاهش وزن با خرما

download (1)

مطالعات جدید دیگر که بر روی خرما انجام شده نتیجه بدست آمده سوزاندن چربی و کاهش وزن با خرما می باشد بخوانید در نتایج این تحقیق و مطالعات را در ادامه مطلب .

مواد متعددي مانند پتاسيم و سولفور در خرما وجود دارد که نه تنها سلامت قلب را حفظ مي کند بلکه به روند شکستن چربي در بدن نيز کمک مي کند. براي افزايش ميزان متابوليک و کاهش وزن، صبح ها خرما مصرف کنيد.

خرما به دليل غني بودن از ويتامين و ماده کاني و فيبرهاي قابل حل و غيرقابل حل، باعث احساس سيري و مانع از پرخوري مي شود.

خاصيت ملين دارد: يبوست را درمان مي کند. سيستم گوارش را سالم نگه مي دارد و روند سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد. در نتيجه باعث کاهش وزن مي شود.

سيستم هاضمه را تحريک مي کند: خرما حاوي نيکوتين است که مشکلات گوارشي و روده را درمان مي کند. باکتري مفيد را افزايش مي دهد و باکتري مضر را از بين مي برد. با بهبود دادن عملکرد سيستم هاضمه، باعث کاهش وزن مي شود.

کم کالري و سرشار از انرژي است: قندهاي طبيعي در آن مانند فروکتوز و گلوکز انرژي مورد نياز بدن را تامين مي کند.

عاری از کلسترول و چربي هاي ترانس است: اين دو عامل باعث افزايش وزن مي شود. خرما عاري از چربي و سرشار از ماده مغذي است اما باعث کاهش کالري مي شود.
خواب آلودگي مفرط را برطرف مي کند: مصرف خرما بر خلاف غذاهاي سنگين که باعث خواب آلودگي مي شود، احساس نشاط و انرژي ايجاد مي کند بنابراين فعال مي مانيد و وزن بيشتري کم مي کنيد.

 

سوزاندن چربی و کاهش وزن با خرما

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *