افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سه نوع اختلال انزال در مردان

download

 

دراین جا به بررسی یک مشکل جنسی در مردان می پردازیم همراه ما باشید با دانستنی هایی درباره سه نوع اختلال انزال در مردان و شیوه مقابله با این مشکل جنسی .

زودانزالی، شایع ترین نوع اختلال انزال در مردان است که باعث افزایش استرس در فرد به هنگام برقراری رابطه جنسی می‌شود و بروز این مشکل را مضاعف می‌کند.

سه نوع اختلال انزال در مردان وجود دارد: زودانزالی، دیرانزالی و پس‌رفت انزالی. در برخی از موارد، علت بروز زودانزالی و دیرانزالی، فاکتورهای روانی است مانند داشتن اعتقادها خشک مذهبی که باعث می‌شود فرد به عمل زناشویی به چشم انجام گناه نگاه کند، نداشتن جذابیت برای فرد مقابل و پشت سر گذاشتن یک حادثه تلخ.

زودانزالی، شایع ترین نوع اختلال انزال در مردان است که باعث افزایش استرس در فرد به هنگام برقراری رابطه جنسی می‌شود و بروز این مشکل را مضاعف می‌کند.برخی از داروهای ضدافسردگی ممکن است بر انزال تأثیر بگذارند و در کارکرد عصب‌های نخاعی و کمر اختلال ایجاد کنند.

پس‌رفت انزال، نوعی اختلال است که بیشتر در مردان مبتلا به دیابت مشاهده می‌شود. در این مشکل، مایع منی به جای اینکه به خارج از آلت تناسلی هدایت شود، به سمت عقب برمی‌گردد و وارد مثانه می‌شود. این اتفاق به علت ضعف در سیستم عصبی مثانه رخ می‌دهد و دهانه مثانه به قدری محکم نیست که جلوی مایع را بگیرد و در نتیجه مایع به داخل مثانه بازمی‌گردد.

در برخی دیگر از مردان، پس‌رفت انزال، پس از انجام عمل جراحی بر دریچه مثانه یا پروستات و یا عملی مربوط به بخش تحتانی بدن رخ می‌دهد. به طور کلی اکثر داروهایی که برای رفع مشکلات روحی استفاده می‌شوند، می‌توانند باعث بروز اختلالات انزالی در مردان شوند.

 

پزشکین : سه نوع اختلال انزال در مردان

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *