افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

سلامت قلب با موسیقی

Heart

می خواهید قلبی سالم داشته باشید راه های سلامت قلب را بشناسید در این جا می خواهیم شما را با اثرات مثبت موسیقی بر قلب آشنا کنیم .

هنگام پخش هر نوع موزیکی ضربان قلب در مقایسه با مواقع سکوت افزایش می‌یابد. علاوه بر این  میزان ضربان قلب را با ترشح آدرنالین افزایش داده و سیستم عصبی پاراسمپاتیک این ضربان را کند کرده و به استراحت قلب کمک می‌کند.
جالب است بدانید که افراد مبتلایان به بیماری‌های قلبی اضطراب زیادی را تجربه می‌کنند و ریتم غیر طبیعی قلب علامت اولیه این اضطراب است. این در حالی است که بیماران در هنگام گوش دادن به موسیقی کاهش تپش قلب و فشار خون را تجربه می‌کنند. موسیقی با کند کردن تنفس و اجازه به تنفس عمیق‌تر، نقش مهمی در کاهش فشار خون دارد.
علاوه بر این در روش‌های دردناک مانند عمل جراحی قلب باز نیز موسیقی می‌تواند ترشح طبیعی اکسی توسین را افزایش دهند و به تسکین درد کمک می‌کند. کاری که داروها و مخدرهای ضد درد نیز انجام می‌دهند.
مبتلایان به افسردگی دو برابر بیش از دیگران در معرض خطر نارسایی قلب، فیبریلاسیون دهلیزی، سکته مغزی و یا حمله قلبی هستند. موسیقی اثر نشاط بخشی دارد و کاملاً به سود بیماران مبتلا به افسردگی است.
پزشکین : سلامت قلب با موسیقی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *