افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زن و شوهرها با رعایت این ۹ عادت خوشبخت می شوند

 

  • هرکسی همدمی برمی‌گزیند تا در کارها حامی و مشوق‌اش باشد. حتی اگر دنیا علیه شما بسیج شده باشد، شما انتظار دارید همدم‌تان طرف شما را بگیرد. شما باید از این‌که می‌بینید او در زندگی پیشرفت می‌کند خوش‌حال باشید و از موفقیت‌های‌اش تجلیل کنید. بگذارید بداند شما به توفیقات‌اش افتخار می‌کنید و برای رسیدن او به قله‌های رفیع‌تر مشوق‌اش خواهید بود.

 

 

هر رابطه‌ای برای دوام طولانی‌مدت، به تغذیه نیاز دارد. یک زوج خوش‌بخت زوجی است که قدر باهم بودن را می‌دانند. برقراری یک رابطه‌ی قوی و سالم مستلزم صرف تلاش و زمان فراوان است. آدم‌ها نمی‌توانند کامل باشند ولی عشق می‌تواند ناب باشد. در زوج‌هایی که می‌توانند به داشتن رابطه‌ای سالم ببالند، ویژگی‌های خاصی وجود دارد. این زوج‌ها پیوندی را که با هم سهیم‌اند می‌ستایند و وقتی کنار هم هستند، خوشبخت‌ترین آدم‌های دنیا هستند.

در ادامه ۹ عادت زوج‌های خوش‌بخت را می‌خوانیم؛ عادت‌هایی که آنها هرگز به کسی نمی‌گویند:

۱.آن‌ها یکدیگر را می‌پذیرند

زوج‌های خوش‌بخت زوج‌هایی هستند که سعی نمی‌کنند از همدم‌شان ایراد بگیرند و او را همان‌طور که هست می‌پذیرند. آنها همدم‌شان را با تمام نقص‌هایش می‌پذیرند و نمی‌خواهند چیزی را در او عوض کنند. آنها همچنین ممکن است این واقعیت را خوب بدانند که دو آدم قطعا تفاوت‌هایی دارند و این تفاوت‌ها هستند که کمک می‌کنند افراد رشد و پیشرفت کنند. دراقع، همدم‌تان می‌تواند آینه‌ی رفتار شما باشد چون ممکن است به بعضی از ویژگی‌های مثبت شخصیتی در همدم‌تان بربخورید که دوست داشته باشید شما هم آن ویژگی‌ها را در خویشتن خود بپرورانید.

۲. آنها شنوندگان خوبی هستند

اگر شنونده‌ی خوبی باشید، همدم‌تان را خوب درک می‌کنید. این‌گونه هم می‌شود برداشت کرد که به همدم‌تان احترام می‌گذارید و مشتاق هستید از افکار او باخبر شوید. هر شخصی احتیاج دارد که به او احترام گذاشته‌ شود و گوش ندادن به چیزهایی که همدم‌تان باید بگوید یکی از نشانه‌های بی‌احترامی است. زوج‌های خوش‌بخت همیشه برای شنیدن همدم‌شان وقت می‌گذارند و درمورد هر موضوعی برای نظر او احترام قائل هستند. شما هم باید از نظرات و عقاید خود بگویید ولی خیلی مهم است که پیش از حرف زدن خوب گوش بدهید.

۳. آنها به هیچ کسی اجازه‌ی دخالت نمی‌دهند

آدم‌ها همیشه سعی می‌کنن در مورد روابط‌تان شما را نصیحت کنند. صحبت با دوستان و آشنایان درمورد رابطه‌ی‌تان و گفتن جزییات دقیق به آنها کار نادرستی است. اگر مسئله‌ای هست، در مورد آن با همدم‌تان صحبت کنید. اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید، با همدم‌تان مشورت کنید. افراد بیگانه را درگیر نکنید یا اجازه ندهید در مسائل مربوط به رابطه‌ی شما دخالت کنند. رابطه‌ای که یک زوج دارند بسیار خصوصی است و همان گونه هم باید بماند.

۴. آنها برای همدیگر وقت می‌گذارند

این که کمی وقت از برنامه‌ی شلوغ روزانه‌ی خود به‌خاطر همدم‌تان بزنید کار مهمی است. بجز رابطه‌ای که با همدم‌تان دارید کارهای دیگری هم وجود دارد. ولی، رابطه‌ی شما باید اولویت‌تان باشد و شما باید همیشه برای بودن با همدم‌تان وقت کافی اختصاص بدهید. در مناسبت‌های خاص همدم‌تان را بیرون ببرید و در فواصل معینی با او تماس بگیرید. همدم‌تان باید بفهمد شما هرکاری می‌کنید تا برای او وقت بگذارید. درست است گفته‌اند دوری و دوستی ولی دوری بیش‌ازحد ممکن است رابطه‌ی‌تان را نابود کند.

۵. آنها قدر یکدیگر را می‌دانند

هرکسی همدمی برمی‌گزیند تا در کارها حامی و مشوق‌اش باشد. حتی اگر دنیا علیه شما بسیج شده باشد، شما انتظار دارید همدم‌تان طرف شما را بگیرد. شما باید از این‌که می‌بینید او در زندگی پیشرفت می‌کند خوش‌حال باشید و از موفقیت‌های‌اش تجلیل کنید. بگذارید بداند شما به توفیقات‌اش افتخار می‌کنید و برای رسیدن او به قله‌های رفیع‌تر مشوق‌اش خواهید بود.

۶. آنها فداکاری می‌کنند

برای آن‌که رابطه‌ی‌تان دوام پیدا کند باید به بعضی از توافقات تن بدهید. اگر ترک کردن بعضی چیزها همدم‌تان را خوش‌حال می‌کند، پس باید شما هم همان را بخواهید. شما نمی‌توانید خودخواه باشید و فقط به نیازهای خودتان فکر کنید. شادی و خوش‌بختی همدم‌تان را باید بالاتر از هر چیز دیگری قرار دهید.

۷. آنها یکدیگر را سرزنش نمی‌کنند

اگر برای هر اشتباهی که هردوی‌تان انجام می‌دهید تقصیر را گردن همدم‌تان بیندازید، در رابطه‌ی‌تان شکاف ایجاد خواهد شد. مسئولیت اعمال‌تان را بر عهده بگیرید. اگر همدم‌تان اشتباهی می‌کند، کمک کنید اشتباه‌اش را اصلاح کند. مدام به اشتباه همدم‌تان اشاره نکنید. باید تحلیل کنید ببینید کجای کار ایراد دارد و برای همان بخش علاجی پیدا کنید.

۸. آنها از یکدیگر عذرخواهی می‌کنند

مهم است که اشتباه‌تان را بپذیرید و بابت آن عذرخواهی کنید. اگر بابت خطاهایی که انجام می‌دهید عذرخواهی نکنید، ممکن است باعث شوید همدم‌تان فکر کند شما خودخواه هستید و به رابطه‌ای که دارید اهمیت نمی‌دهید. همچنین این کار شما را تبدیل به فردی می‌کند که به همدم‌اش احترام نمی‌گذارد. ممکن است وضعیتی پیش بیاید که همدم‌تان مرتکب اشتباهی شود. در چنین موردی شما می‌توانید با عذرخواهی خیلی زود به بحث و جدل‌تان خاتمه دهید.

۹. آنها به یکدیگر احترام می‌گذارند

باید با همدم‌تان با نهایت احترام برخورد کنید و جز عشق نسبت به او نباید در قلب‌تان چیزی وجود داشته باشد. اگر از یک عادت بخصوصِ همدم‌تان بدتان بیاید، زمانی نمی‌کشد که این بد آمدن بیش‌تر و بیش‌تر خواهد شد و شما از همدم‌تان هم بیش‌تر بدتان خواهد آمد. هیچ‌کس در این دنیا نمی‌تواند ادعا کند که کامل است. پس، باید به همدم‌تان به خاطر آن چیزی که هست احترام بگذارید و ا را با تمام نقص‌هایش بپذیرید.

اگر به دنبال رابطه‌ای بلندمدت هستید، پس باید یک سری از عادت‌های‌تان را تغییر بدهید تا این کار به شما در توسعه‌ی رابطه و حفظ طولانی‌مدت آن کمک کند. این عادت‌ها باید باورمندانه دنبال شوند و هرگز نباید فراموش شوند. نظم و اراده‌ای قوی به شما در پیش‌بردِ یک رابطه‌ی سالمِ سرشار از خوش‌بختی کمک خواهد کرد.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *