افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زردچوبه بخورید تا بدنتان بیمه شود در مقابل سرطان

co600

همانطور که می دانید زردچوبه یک ادویه هندی می باشد و خواص پیشگیری و درمانی زیادی در مقابل خیلی از بیماری ها دارد در این قسمت بیان می کنیم زردچوبه بخورید تا بدنتان بیمه شود در مقابل سرطان .

با مصرف روزانه این ادویه خود را برای همیشه در برابر سرطان بیمه کنید.

هیچ ماده خوراکی به اندازه زردچوبه نمی‌تواند به کاهش التهاب بدن کمک کند.

کاروسین اندرسون، پزشک آمریکایی یک دستور بسیار ساده‌ای را ارائه داده است که به این طریق می‌توان از بروز سرطان پیشگیری کرد.

گفتنی است، که این مخلوط از ۳ عنصر که به راحتی در دسترس هستند، تشکیل شده است.

طبق گفته این پزشک، این یافته‌ها از یک سنت دو هزار ساله در شرق هند نشأت گرفته است که در حال حاضر توسط آخرین مطالعات و تحقیقات طب غربی تأیید شده است.

اندرسون ادعا دارد که اگر افراد این دستور را روزانه دنبال کنند، به طور قطع هیچ زمانی سرطان آنها را تهدید نخواهد کرد.

لذا برای درست کردن این مخلوط کافی است ۱ چهارم قاشق چای‌خوری زردچوبه را با ۱، دوم قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید، سپس کمی فلفل تازه به آن اضافه کنید.
شما می‌توانید این مخلوط را به تنهایی و یا در غذاهای مختلف، سوپ و سالاد مصرف کنید.

لازم به ذکر است که این مخلوط نباید طولانی مدتی جوشانده شود و تنها بایستی در غذاهای پخته شده و یا در پایان زمان پخت غذا در آن استفاده کرد.

تمام پاسخ‌ها در زردچوبه نهفته است این پودر زرد رنگ یکی از اجزای زردچوبه هندی (کاری) است که خواص ضد التهابی فوق‌العاده قدرتمندی دارد.مولکول‌هایی که این اثر ضد التهابی را به زردچوبه داده‌اند، کورکومین نامیده می‌شوند.

بررسی‌های جدید نیز نشان می‌دهد که زردچوبه به مانع بسیاری از انواع سرطان چون سرطان روده بزرگ، سینه، سرطان مغز و پروستات می‌شود.

آزمایشات انجام شده بر روی موش نیز همین قضیه را به طور عینی نشان داده است. تنها عیبی که این ادویه دارد این است که در دستگاه گوارش سخت حل می‌گردد که لازم است برای اثرگذاری، آن را به همراه فلفل و یا زنجبیل مصرف کرد.بر اساس تحقیقات، فلفل اثربخشی زردچوبه را ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهد.

اندرسون تأکید کرد: که برای موفقیت در این راه می‌توان چندین بار در طول روز از این مخلوط بهره برد چرا که کاملاً طبیعی بوده و هیچ عارضه‌ای برای بدن ندارد.

 

پزشکین : زردچوبه بخورید تا بدنتان بیمه شود در مقابل سرطان

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *