افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ریزش مو با این رژیم غذایی

ریزش مو با این رژیم غذایی

timthumb

 

شما هم ریزش مو دارید و دنبال علت آن هستید در این جا محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی رژیم ها باعث ریزش مو می شوند در این پست به بررسی ریزش مو با این رژیم غذایی می پردازیم .

مرتضی صفوی متخصص تغذیه در خصوص  تأثیرات رژیم غذایی نادرست بر بدن گفت: محاسبه ترکیبات مناسب غذایی برای بدن، موجب آفت، چین و چروک پوست، ریزش مو و بروز مشکلات دیگر برای افراد می‌شوند.

وی افزود: افراد نباید سر خود، رژیم لاغری بگیرند. معمولاً هرچه رژیم عاری از موادی مانند: ویتامین E,C,D و غیره که برای بدن و به ویژه پوست مناسب هستند نباشدT توصیه نمی‌شود زمانی که این مواد رژیم غذایی نباشد موجب مشکلات در بدن خواهد شد.

وی ادامه داد: ویتامین C در گوجه فرنگی، لیمو، هنداونه، نارنگی، توت فرنگی و غیره و ویتامین D در سبزیجات، زرده تخم مرغ و غیره و ویتامین E در سیب زمینی، اسفناج، روغن آفتاب گردان و غیره وجود دارند.

صفوی در خصوص جایگاه آب در رژیم غذایی بیان کرد: جایگاه آب در رژیم غذایی به میزان مصرف آب افراد در طول روز دارد. اگر فردی در طول روز به غیر از آب از مایعات دیگری مانند: دوغ، ماءالشعیر و غیره و میوه‌های آب‌دار استفاده نمی‌کند باید در طول روز ۱۲-۱۰ لیوان آب بخورد همچنین اگر فردی به غیر از آب از مایعات و میوه‌های آب‌دار مانند هندوانه و غیره استفاده می‌کنند میزان آب کمتری بخورند.

وی خاطرنشان کرد: مصرف میوه‌های آب‌دار، نوشیدنی‌های سالم مانند عرقیات: عرق بهار نارنج، بیدمشک و غیره بسیار خوب هستند. برای افرادی که به دنبال لاغر شدن هستند توصیه می‌کنیم خود میوه‌ها را بخورند به دلیل وجود فیبر در میوه معده پر می‌شود. آب هندوانه و آب هویج برای افراد لاغر مناسب است.

 

پزشکین : ریزش مو با این رژیم غذایی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *