افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رژیم غذایی مراقبت وزن Weight Watchers

بهترین رژیم غذایی برای کم کردن وزن

رژیم غذایی مراقبت وزن

پاستا، استیک، پنیر، بستنی … در رژیم غذایی مراقبت وزن هر چیزی که بخواهید می توانید بخورید.

در برنامه جدید، به نام فراتر از مقیاس، تناسب اندام نقش مهمی را ایفا می کند. در این برنامه تشویق می شوید هر روز فعالیت داشته باشید.

رژیم غذایی مراقبت از وزن، یک برنامه رژیم غذایی برای تغییر شیوه زندگی نیست. این برنامه به شما یادگیری نحوه سالم تر غذا خوردن و فعالیت فیزیکی بیشتر را می آموزد، بنابراین با رژیم غذایی مناسب، وزن کم می کنید.

چه چیزی می توانید بخورید و چه چیزی نمی توانید بخورید؟

در این رژیم غذایی هیچ غذایی ممنوع نیست بنابراین نیازی نیست غذاهای آماده تهیه کنید.

هرچند مفهوم همان است. غذاهای مغذی که شما را سیر می کنند دارای امتیاز کمتری نسبت به غذاهای بدون کالری هستند. اما برنامه غذایی به محاسبه کالری قند، چربی و پروتئین می پردازد تا شما را به سمت میوه ها، سبزیجات و پروتئین بدون چربی هدایت کند و توصیه به اجتناب از مصرف غذاهای حاوی قند و غنی از چربی اشباع می کند.

همچنین بخوانید: رژیم لاغری دکتر کرمانی

اما غذاهای سالم تر و با کالری کمتر دارای امتیاز کمتر می باشند.

  • سطح تلاش: متوسط
    رژیم غذایی مراقبت از وزن برای تغییر راحت تر عادت های بلند مدت طراحی شده است و رژیم انعطاف پذیری است به طوری که می توانید به راحتی آن را با زندگی خود سازگار کنید. با این رژیم غذایی می توانید الگوهای غذا خوردن و شیوه زندگی خود را بهینه سازی کنید .
  • بنابراین، میزان تلاش شما به میزان تغییر عادت های شما بستگی دارد.
  • آشپزی و خرید: یاد بگیرید چگونه خرید کنید، غذاهای سالم بپزید، و از راههایی که هدف کاهش وزن را پشتیبانی می کند پیروی کنید بدون اینکه مزه غذا تغییر کند و یا از خوردن غذاهای غیر معمول لذت ببرید.
  • غذاهای بسته بندی شده: مورد نیاز نیست.
  • ورزش: برای ورزش یک هدف برای فعالیت شخصی انتخاب می کنید و به برنامه جدید FitBreak دسترسی دارید. این برنامه راه هایی برای حرکت بر اساس مکان و زمان شما دارد.

دکتر برونیلدا نازاریو می گوید:

آیا این رژیم غذایی موثر است؟

رژیم غذایی مراقبت از وزن یکی از برنامه های کاهش وزن است که به خوبی شناخته شده است. و بله، این رژیم موثر است.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که این برنامه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند و مانع از بازگشت وزن از دست رفته می شود.

به عنوان مثال، یک مطالعه از مجله آمریکایی پزشکی نشان داد افرادی که از این رژیم غذایی استفاده می کنند وزن بیشتری نسبت به کسانی که خودشان سعی در کاهش وزن دارند، از دست می دهند.

به طور کلی، این یک برنامه عالی است و راحت می توانید آن را دنبال کنید.

آیا این برنامه برای بیماری های خاص خوب است؟

رژیم غذایی مراقبت وزن برای تمام افراد خوب است. اما تمرکز آن بر غذاهای مغذی و کم کالری است بنابراین برای افراد دارای فشار خون بالا یا کلسترول، دیابت و حتی بیماری های قلبی مناسب تر است.

اگر غذای آماده مصرف می کنید، برچسب ها را بررسی کنید، زیرا ممکن است غذای آماده غنی از سدیم باشد.

با پزشک خود در خصوص این رژیم صحبت کنید تا بتواند پیشرفت شما را بررسی کند. این کار به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است، زیرا ممکن است لازم باشد در هنگام کاهش وزن داروی شما تغییر کند.

سخن آخر

اگر اندیشه وزن کردن غذا یا شمارش کالری باعث می شود گیج شوید مهم نیست؛ این برنامه ایده آل است، زیرا باعث کاهش وزن می شود. ابزار آنلاین یک مقدار مشخص برای هر غذا، حتی غذاهای رستوران، اختصاص می دهد تا به راحتی بتوانید از آن ها در مسیر کاهش وزن استفاده کنید.

اگر نمی دانید باید چگونه غذا بپزید از غذاهای آماده و میان وعده ها استفاده کنید. آنها یک راه سریع و آسان برای کنترل اندازه غذا و کالری آن هستند.

مجبور نیستید هیچ غذایی را از رژیم غذایی خود حذف کنید، اما مجبور خواهید بود مقدار غذا را برای کاهش کالری مصرفی محدود کنید.

تاکید بر میوه ها و سبزیجات به این معنی است که رژیم غذایی دارای فیبر زیاد است که به شما کمک می کند تا سیر شوید. این برنامه غذایی بسیار ساده است، و راحت می توانید آن را انجام دهید. همچنین می توانید غذای آماده مناسب این رژیم غذایی را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *