افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش جدید شیوه نگهداری ادرار برای افرادی که توانایی آن را ندارند

روش جدید شیوه نگهداری ادرار برای افرادی که توانایی آن را ندارند

  • در این کنگره تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه درمان این بیماری به ویژه استفاده از روش تحریک الکتریکی نخاع برای متخصصان این رشته ارائه می شود.

 

دکتر مهری مهراد در ارتباط با برگزاری کنفرانس علمی ـ آموزشی تحریک الکتریکی عصب ساکرال اظهار کرد: افراد مبتلا به مثانه نوروژنیک توانایی نگه داشتن یا دفع ادرار را ندارند و استفاده از روش تحریک الکتریکی عصب ساکرال می تواند تا حد زیادی به این افراد در رفع این مشکل کمک کند.
نماینده انجمن نورویورولوژی بین المللی ایران با اشاره به برگزاری کنفرانس علمی ـ آموزشی تحریک الکتریکی عصب ساکرال با حضور صاحب نظران برجسته این حوزه از جمله پروفسور توماس کسلر در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه در بیمارستان پارس تهران خبر داد و گفت: در این کنگره تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه درمان این بیماری به ویژه استفاده از روش تحریک الکتریکی نخاع برای متخصصان این رشته ارائه می شود.
دبیر علمی و نماینده انجمن نورویورولوژی بین المللی ایران اظهار کرد: در روز ۳۱ تیرماه نیز جراحی تحریک الکتریکی نخاع برای درمان مثانه نوروژنیک توسط پروفسور کسلر به صورت زنده انجام می شود و در یک پانل تخصصی درخصوص آن بحث خواهد شد.
مهراد گفت: کنفرانس علمی – آموزشی تحریک الکتریکی نخاع ساکرال روز جمعه ۳۰ تیرماه با حضور اساتید ایرانی و متخصصان اورولوژی، کولو رکتال و جراحان اعصاب با بحث و تبادل نظر در خصوص بیماران با مشکلات پیچیده آغاز به کار می کند.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *