افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش تشخیص خوب بودن رژ لب

200290109-001

روش آزمایش جنس رژ لب هم تقریبا برای همه خانم ها آشناست؛ برای این کار باید رژلب را روی مچ یا پشت دست یا روی تکه ای پارچه بمالید و بعد قطعه ای از جنس طلا، مس یا نقره (اصل) روی آن بکشید. حالا چند دقیقه صبر کنید تا آزمایش شما کامل شود. اگر رنگ رژ تغییر کرد و تیره تر شد، مشخص می شود که حاوی ماده لید است. البته در اینکه نتیجه این تست چقدر قابل اعتماد است، شک و تردید زیادی وجود دارد و هیچ مرجع علمی معتبری چنین تستی را تایید نکرده چون ممکن است برخی مواد طبیعی به کار رفته در رژ مثل موم عسل هم با طلا واکنش نشان دهند و این رنگ تیره را ایجاد کنند. پس تیره شدن رنگ رژ در تماس با طلا نشانه قطعی برای وجود سرب در آن نیست. پس بهتر است هنگام خرید رژلب، محصولات آرایشی طبیعی موسوم به ارگانیک را انتخاب کنید تا از سلامت آنها مطمئن باشید.
همچنین نکاتی در مورد خرید رژ لب را اینجا بخوانید

در اینجا باید به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد، آن هم کاربرد رژهای براق است که با نام تجاری lip gloss در بازار وجود دارند و به دلیل خاصیت درخشندگی، بین خانم های جوان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. تحقیقات نشان داده که استفاده مستمر از این محصولات خطرهای زیادی برای سلامت و طراوت لب و پوست صورت شما دارد و بلعیدن مواد شیمیایی آنها همراه غذا ممکن است مشکلاتی برای سیستم گوارشی شما ایجاد کند.

پس توصیه می کنیم از این محصولات شیمیایی کمتر استفاده و رژهای باکیفیت و طبیعی را جایگزین آنها کنید. اگر لب های شما پس از زدن رژ دچار حساسیت شدند، دیگر از آن محصول استفاده نکنید. چون حساسیت های به ظاهر کوچک با گذشت زمان تشدید می شوند و به سلامت پوست صورت شما هم آسیب می رسانند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *