افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روشی برای رفع جوش های تیره رنگ

روشی برای رفع جوش های تیره رنگ

download (1)

 

شما هم می خواهید در ایام نوروز صورت و پوستی جذاب داشته باشید در این مطلب متخصصان پوست به بیان روشی برای رفع جوش های تیره رنگ می پردازیم همراه ما باشید .

جوش‌های سرسیاه همان منافذ پوستی باز هستند که با غبار و آلودگی‌ها پر شده‌اند و به رنگ سیاه درآمده‌اند. هنگامی که سلول‌های مرده پوست در معرض هوای اطراف قرار می‌گیرد، به رنگی سیاه در می‌آیند. البته داشتن این گونه جوش‌ها مشکل یا خطری برای سلامتی محسوب نمی‌شود اما از نظر زیبایی جنبه منفی به صورت می‌دهد.
جوش‌های سرسیاه به طور کلی می‌توانند بر اثر بروز عوامل زیر بوجود آیند:
تغییرات هورمونی در بدن
استرس
مصرف کافئین
استعمال دخانیات
مصرف مواد غذایی سرخ‌کرده و قندی
خوابیدن با آرایش
قطعی‌ترین و سریع‌ترین درمان برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه بینی تهیه ماسک زیر و اعمال آن به صورت است. برای تهیه این ماسک خانگی در ابتدا یک تخم‌مرغ را بردارید و سفیده آن را جدا کنید و آن را با نصف قاشق آب‌لیمو و ۱ قاشق عسل ترکیب کنید.
قبل از اینکه آن را به صورتتان بزنید باید منافذ پوستی را از طریق شست‌وشوی صورت با آب گرم باز کنید و آن را کاملا خشک کنید سپس ماسک را به صورت دایره‌وار به صورتتان بزنید و ۱۵ دقیقه بعد آن را با آب گرم بشویید. بعد از آن صورتتان را با آب سرد بشویید تا دوباره منافذ آن بسته شود. این کار را به مدت چند هفته یک روز در میان انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.
پزشکین : روشی برای رفع جوش های تیره رنگ

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *