افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رشد هوش کودک با ساده ترین راهکار ها

رشد هوش کودک با ساده ترین راهکار ها

  • بازی با دکمه باعث افزایش خلاقیت در کودک می شود اما باید توجه داشت که در انجام این کارها، والدین نظارت کافی را بر فرزندان خود داشته باشند و فرزندان را در انجام درست آن راهنمایی کنند.

 

وی اضافه کرد: شن بازی،خواندن کتاب، داستان و شعر همراه با تکرار آن حتی از روی اشکال،برای کودک بسیار مفید است و باعث افزایش استعداد کودک می شود.

کاشانی ادامه داد: بریدن و چسباندن اشیاء و به نوعی ساخت کار دستی با وسایل دور ریختنی با کمک والدین، آوا سازی و ساخت وسایل ساده برای تولید صدا و ریتم باعث می شود تا کودک بیاموزد تا از هر وسیله ای به طرز خلاقانه ای استفاده کند.

این روانشناس  تأکید کرد: بازی با دکمه باعث افزایش خلاقیت در کودک می شود اما باید توجه داشت که در انجام این کارها، والدین نظارت کافی را بر فرزندان خود داشته باشند و فرزندان را در انجام درست آن راهنمایی کنند.

وی با بیان اینکه انجام بازی هایی که به تفکر نیاز دارند،در افزایش هوش کودک تاثیر بسزایی دارد، خاطر نشان کرد:  بازی با مکعب ها، لگوها و دیگر وسایل کمک آموزشی مطابق با سن کودک می تواند مهارت های ظریف از جمله هماهنگی چشم و دست را افزایش بدهد که این امر به رشد هوش کودک کمک می کند.

کاشانی با تاکید بر اینکه اجازه بدهید کودک از الگوی تفکر خلاق خود استفاده کند، گفت:از کودک بخواهید به جای آموزش کشیدن پرنده از روی الگو،محیط پیرامون خود را نقاشی کند

 

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *