افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راه درمان ترش کردن معده به صورت اورژانسی

images

ترش کردن معده که همراه یک سری علائمی همچون سوزش و درد در معده می باشد همراه است ، راه درمان ترش کردن معده به صورت اورژانسی را به شما معرفی می کنیم تا در کمترین زمان این مشکل را رفع کنید .

دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتی افزود: عموما مشکلات ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به معده می‌باشد که جهت رفع اورژانسی عارضه و درد حاصل از ترش کردن معده توصیه می‌گردد از جوش شیرین که متاسفانه امروز بد نام شده است.
وی افزود: برای این کار به محضی که احساس کردید معده شما می‌خواهد ترش کند باید یک نصف قاشق چای خوری جوش شیرین را با نصف استکان آب خنک حل کنید و بخورید.
این متخصص طب سنتی اظهار داشت: چون جوش شیرین یک باز محسوب می‌شود و ترشی از اسید است، وقتی آن‌ها با هم ترکیب شوند تبدیل به آب و نمک می‌گردند و احساس ترش کردن، رفع خواهد شد و معده سالم می‌ماند.
وی با توجه به اینکه جوش‌شیرین درمان علت مشکل اصلی نیست، تصریح کرد: جوش‌ شیرین درمان علامتی محسوب می‌شود یعنی علامت مشکل شما که ترش کردن معده است را موقتا رفع می‌کند. همچنین با خوب جویدن غذا و پرهیز از مصرف نوشیدنی و آب وسط غذا و بعد از آن و پرهیز از مصرف کیک، کلوچه و بیسکویت به رفع مشکل معده خود بپردازند.
دکتر روازاده خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود برای رفع سردی معده هرگز چای نخورید، شربت زنجبیل و عسل هفته‌ای دو یا سه بار حتما خورده شود و هیچوقت غذای خام به همراه پخته میل نکنید، مدتی(حدود ۱ ماه) نیز از خوردن مواد خام و لیمو عمانی و ترشیجات و میوه‌ها خصوصا مرکبات خودداری کنید و عسل بیشتر بخورید.
پزشکین : راه درمان ترش کردن معده به صورت اورژانسی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *