افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهکاری برای تغییر بوی منزل و جریان هوای تازه

%d9%85%d8%b6%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%af-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b11

  • همان‌طور که می‌بینید،‌ شمع سویا هم از جمله شمع‌های معطری است که به واسطه بوی تابستانی‌اش در این فهرست قرار گرفته است. می‌توانید این شمع را از فروشگاه‌های مورد نظر خریداری کنید

برای تغییر بوی منزل و ایجاد فضایی عطرآگین در محل زندگی تان می توانید از برخی توصیه های موثر کمک بگیرید رفع بوی نامطبوع خانه و خوشبوکردن آن تاثیر زیادی در روحیه شما خواهد گذاشت . شادابی و نشاط را در شما ایجاد خواهد کرد ,  دئودورانت ,  اکالیپتوس , شمع سویاو شمع سنبل هندی نارنجی می توانند جریان هوای مناسبی در خانه ایجاد کنند.

در آفتاب داغ این فصل و در روزهایی که شدت گرمای هوا همه را کلافه کرده باید به فکر داشتن جریان هوای مناسب در خانه بود. گرمایی که ممکن است در بعضی اقلیم‌ها با آفتاب شدید همراه باشد و در برخی شهرها به دلیل شرجی بودن هوا آزاردهنده به نظر برسد. بهترین راه‌حل برای بهبود هوای خانه در این شرایط استفاده از رایحه‌هایی است که فضای خانه را معطر می‌کند. در این صفحه با ۵ عطر خانگی آشنا می‌شوید که به شما کمک می کند خانه‌ای خوشبو داشته باشید.

دئودورانتی از پودر سودا!
همه شما می‌دانید پودر سودا یک از بین برنده طبیعی بوی نامطبوع است. حالا تصور کنید به همین پودر سودا کمی سبزیجات معطر و البته روغن‌های ضروری با عطر تابستانی اضافه کنید. علاوه بر اینکه عطر فصل گرم در فضای خانه می‌پیچد، بوی خوشمزه‌ای هم همراهش می‌شود تا عطر و بوی خانه‌تان متفاوت و فوق‌العاده باشد. می‌توانید این ترکیبات را داخل ظرفی ریخته و روی دراور، ‌داخل کمد یا هر فضای دلخواه دیگری قرار بدهید تا عطرش در فضا پراکنده شود.اکالیپتوس به حمام می‌رود!
اکالیپتوس را همه ما خوب می‌شناسیم‌؛ درمان ساده سرماخوردگی همراه بخور در فصل سرد. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. اکالیپتوس را به حمام ببرید و از نقطه‌ای آویزان کنید؛ البته منظورمان خود گیاه اکالیپتوس است. علاوه بر خاصیت آنتی‌باکتریالی آن،‌ عطر اکالیپتوس از جمله عطرهای تابستانی است که اتفاقا ویژگی آرام‌بخشی هم دارد.به افتخار شمع سویا
همان‌طور که می‌بینید،‌ شمع سویا هم از جمله شمع‌های معطری است که به واسطه بوی تابستانی‌اش در این فهرست قرار گرفته است. می‌توانید این شمع را از فروشگاه‌های مورد نظر خریداری کنید؛ البته اگر کمی وقت و حوصله به خرج بدهید،‌ می‌توانید طبق اصول شمع‌سازی خودتان هم آن را تهیه کرده و روشن کنید تا یک عطر خوش تابستانی دیگر در خانه داشته باشید.جنگل در جوار خانه شما!
به اینها می‌گویند بلوک‌های چوبی یا جنگلی. این را بدانید که عطر جنگل یکی از این عطرهای تابستانی است. در ضمن اگر احیانا فرزند خردسالی در خانه دارید و به این واسطه از روشن کردن شمع نگران هستید، بهترین گزینه همین بلوک‌های چوبی معطر هستند. این بلوک‌ها به صورت شمع هم تولید می‌شوند اما برای در امان ماندن انگشتان کوچک فرزندتان از سوختگی بهتر است خود بلوک‌ها را به این شکل تهیه  کنید.

شمع سنبل هندی نارنجی!
گرمای تابستان با عطر و بوی خودش می‌آید. شمع‌های سنبل هندی یا همان سیترونلا یکی از همین عطرهاست که اتفاقا پشه‌ها را هم در فصل تابستان از محیط خانه شما دور نگه می‌دارد.
حالا اینکه چطور باب سلیقه خودتان میز نشیمن را با این شمع و مابقی وسایل تزیینی دکور کنید،‌ بماند برای تغییر دکور بهار به تابستان.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *