جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



راهکارهایی برای آرام کردن خود و کاهش اضطراب

راهکارهایی برای آرام کردن خود و کاهش اضطراب

ra4-5307

 

دانستنی هایی درباره افراد ناآرام و کسانی که به شدت دچار استرس و اضطراب هستند بخوانید گفته های روانشناسان را درباره راهکارهایی برای آرام کردن خود و کاهش اضطراب .

بیماران از روش های مختلفی برای مقابله با اضطراب شان استفاده می کنند. به این کار تسکین خود گفته می شود. بعضی از روش هایی که برای تسکین خود انجام می شوند نسبت به باقی رفتارها از نظر استراتژی موثرترند. بعضی بیماران در مواجهه با اضطراب ورزش می کنند، غذا می پزند، به مراقبه می پردازند، دوش آب گرم می گیرند می خوابند یا با یک دوست قدیمی تماس می گیرند و با او صحبت می کنند. برخی دیگر به طور افراطی خرید می کنند مقادیر زیادی غذا می خورند، بیش از حد الکل می نوشند یا از مغازه ها چیزی می دزدند. به نظر می رسد این رفتارها به منظور کاهش اضطراب انجام می شوند.
در صورت آشنایی با ماهیت اضطراب درک علت بروز رفتارهایی که به منظور تسکین خود انجام می شوند و جایگزینی فعالیت های سالم تر به جای آن ها تسهیل می گردد. خریدهای افراطی ممکن است باعث شود افرادی که احساس حقارت و زشتی می کنند با ارزش و تواتمند بودن را تجربه کنند. مصرف الکل ممکن است باعث یادآوری یک عشق قدیمی شود استمنا احتمال دارد به کاهش احساس طرد و حقارت افراد کمک کند و دزدی از مغازه ها نیز می تواند تلاشی برای تنبیه وتحقیر شدن از سوی کسی باشد که خود را بسیار حریص می داند.

 

پزشکین : راهکارهایی برای آرام کردن خود و کاهش اضطراب

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)