افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهنما و آموزش آرایش لب

ar4-4174

در آرایش صورت یکی از آیتم های مهم زیبایی آرایش لب است،آرایش لبی زیبا به زیبایی چهره کمک می کند که در آرایش لب باید نکاتی را رعایت کنیم تا لبی زیبا داشته باشیم که در این مطلب ما شما را با آرایش لبی زیبا کمک می کنیم:

۱-  بعد از آماده سازی صورت و لب ها، روی لب ها را با کرم پودر صورت کمی پوشش می دهیم.با این کار، آرایش لب ها ماندگارتر می شود.

۲ – با مداد لب، روی خط لب ها را می کشیم.اگر دوست دارید لب ها برجسته تر نشان داده شوند، اول بالای لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب می کشیم و این خط را به دو طرف لب و این بار روی خط طبیعی لب ، به سمت دو گوشه لب ادامه داده و بعد خط لب پایین را می کشیم.اگر لب پایین را کمی به طرف داخل بکشید، لب پایین هم پرتر به نظر خواهد رسید.

۳ – با همان مداد لب روی لب ها ، بخصوص اطراف خط لب را پر می کنیم.این روش باعث می شود خطی که کمی بیرون از لب ها کشیده اید، با انعکاس نور دیده نشود و لب ها کاملا پر و طبیعی به نظر برسند.

۴ – با کمک برس ،رژ لب را خیلی تمیز و عالی می کشیم.

۵ – با پودر یا پنکک، و ابر کمی روی لب ها به آرامی ضربه می زنیم.

۶ – می توانید برای زیباتر شدن لب ها، یک دستمال کاغذی را بین لب ها گذاشته و لب ها کمی به هم بفشارید.با اینکار ، رژ اضافه روی دستمال منتقل شده و رژ لبی کاملا صاف خواهید داشت.اینکار برای افرادی که رژ لب های ترکیبی استفاده می کنند، عالی است.

۷ – حالا دوباره رژ لب را به صورت ضربه ای روی لب ها زده و در صورت تمایل، وسط لب ها را برق لب بزنید.

۸ – در آخر دور لب ها را با برس باریک و کمی کرم پدر کاملا صاف کنید.با اینکار آرایش لب های تان بسیار زیباتر خواهند شد.

 

ar4-4175

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *