افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهنمایی برای ازدواج گروه خونی AB با AB

 

 

  • بر اساس آمارها این گروه از همه گروه های دیگر کم شمارتر هستند اما این گروه کم جمعیت را می توان گروه خاص و شاید فرهیخته ترین گروه دانست. آنها عاشق علم هستند و افراد منطقی، حساس و آرام به حساب می آیند. این افراد بسیار خونسرد و خویشتندار هستند اما مراقب باشید که از این خصوصیت شان سوءاستفاده نکنید و بار زیادی را روی دوش شان نیندازید. افراد دارای گروه AB، می توانند آشوب هایی که به پا می کنید را آرام کنند.

 

ازدواج گروه خونی AB با کدام یک از گروه های خونی امکان پذیر است؟ آیا این درست است که افراد با گروه های یکسان نمی توانند با هم ازدواج کنند؟ گروه خونی AB با چه گروه هایی می توانند ازدواج کنند و نگران مشکلات احتمالی فرزندشان در آینده نباشند.

ازدواج گروه خونی AB با همدیگر

بعضی از افراد تصور می کنند که گروه خونی AB با گروه‌هاي O يا B با A، ناسازگار است و افراد با گروه خونی AB نمی توانند با گروه خون های A,B, o ازدواج کنند. این یک تصور کاملا اشتباه و یک شایعه است. ازدواج این افراد با هم هیچ مشکلی ندارد. مشکل اصلي وقتي است که يک زن Rh منفي با يک مرد Rh مثبت ازدواج کند.

اگر اين خانم باردار شود، مقداري از خون جنين Rh مثبت وارد خون مادر مي‌کند و بدن مادر آنتي‌بادي توليد خواهد کرد. اين مقدار اندک است و تقريبا اواخر بارداري ايجاد مي‌شود و عارضه چنداني روي جنين ندارد ولي در بارداري دوم، ميزان آنتي‌بادي زياد است و اثر سوئي روي جنين خواهد داشت. البته با پيشرفت علم، اين مشکل کاملا حل شده است و ناسازگاري Rh هم به هيچ‌وجه مانع ازدواج يا بارداري نيست.

اگر این مادر شکم اولش باشد، با مراجعه به پزشک و گرفتن آزمایش خون و انجام بررسی هایی یک آمپول رگام  به مادر زده می شود تا مشکلی برای فرزندش ایجاد نشود. با زدن این آمپول مادر در بارداری های دیگرش بی خطر می شود.

 

گروه خونی AB:

در این گروه خونی هر دو آنتی ژن های A و B  روی سطح گلبولهای قرمز حضور دارد،خون فاقد هرگونه آنتی بادیهای ضد A و B است.

حدود ۴% مردم گروه خونی AB+ و ۱% گروه خونی AB- دارند

چنانچه سطح گلبولهای قرمز فردی واجد این آنتی ژن(D) باشد، گروه خونی فرد RH+­ و چنانچه فاقد این آنتی ژن باشد RH- میباشد، که در کنار سیستم ABO بصورت (+) و یا (-) نشان داده میشود. از آنجایی که نخستین بار در میمون (RHESUS) شناسایی گردید به این نام خوانده میشود.

نکته:۸۵ تا ۹۰ درصد ایرانیان RH+ میباشند.

سبزیجات سودمند برای گروه خون AB

بسیار سودمند

 بروکلی ، گل کلم ، قارچ سفید گرد ، پیاز ، زردک ، قارچ میتاکی

سودمند

  جوانه یونجه ، چغندر ، برگ چغندر ، آب هویج ، کرفس ، خیار ، قاصدک ، بادمجان ، سیر ، برگ خردل ، سیب زمینی شیرین

بی اثر : مجاز به مقدار بیشتر

  گوجه فرنگی ، شلغم ،مارچوبه ، ساقه بامبو ، آب خیار ، کاسنی ، رازیانه ، سرخس ، تربچه ، پیازچه، شاه بلوط ، کدو مسما ،بامیه، تره ، کاهو ، اسفناج ،

بی اثر : مجاز به مقدار کم

هویج ، زیتون سبز ، سیب زمینی ، کدو حلوایی

مضر

آلوورا ، آرتیشو، ذرت ، زیتون سیاه ، انواع فلفل ، انواع ترشی ، ریواس ، قارچ شیتاکی ، برگ تربچه

 

افرادی که گروه خونی AB دارند

بر اساس آمارها این گروه از همه گروه های دیگر کم شمارتر هستند اما این گروه کم جمعیت را می توان گروه خاص و شاید فرهیخته ترین گروه دانست. آنها عاشق علم هستند و افراد منطقی، حساس و آرام به حساب می آیند. این افراد بسیار خونسرد و خویشتندار هستند اما مراقب باشید که از این خصوصیت شان سوءاستفاده نکنید و بار زیادی را روی دوش شان نیندازید. افراد دارای گروه AB، می توانند آشوب هایی که به پا می کنید را آرام کنند.

آنها می توانند دیگران را با روحیه طنزی که دارند نقد کنند و با قهقهه هایشان جمعیت را سرحال بیاورند. آنها تاجران خوبی هستند و با پشتکارشان، خیلی زود پیشرفت می کنند. آنها حسابدارهای خوبی می شوند و به این رشته بیشتر از سایر مشاغل علاقه دارند. صاحبان گروه خونی AB افرادی وقت شناس هستند که نه به گذشته فکر می کنند و نه به آینده دور؛ برای او حال و آینده نزدیک در اولویت قرار دارد و با تمام وجود در زمان زندگی می کند.

خصوصیات شخصیتی گروه خونی AB

اجتماعی، سخت گیر نیستند، غمخوار و دلسوز، دیپلماتیک، اهل گشت و گذار، خلاق، غیر قابل پیش بینی، هنرمند، انعطاف پذیر، ترشرو و در خود! مخلوطی از تضادها، خجالتی در مقابل بعضی ها ، بی باک وگستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی است وگاهی ظاهرا بسیار آرام وخونسرد به نظر می رسند. قدرت خلاقه زیادی دارند، توانا در پیدا کردن مشکلات و دور زدن آنها، علاقه مند به محیط شهری، به آسانی خسته می شوند. به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است. هرگز کاری را برای قدردانی انجام نمی دهند. اسرار آمیز به نظر می رسند. در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند. علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند.

تاحدودی با خصوصیات و ویژگی های گروه خونی Ab آشنا شدید و دیدید که این افراد هم هیچ محدودیتی در ازدواج از نظر گروه خونی ندارند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *