افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه مصرف بیش از حد میوه با کبد چرب

n00040483-b

میوه ها با وجود این که تامین کننده ویتامین های بدن است لازم است که بدانید مصرف بیش از حد آن ضرر دارد بخوانید در این پست رابطه مصرف بیش از حد میوه با کبد چرب با جزئیات کامل در ادامه مطلب .

دکتر رضا راست منش متخصص تغذیه گفت: با اینکه مصرف میوه‌ها، غلات و… در رژیم غذایی برای تامین ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن بسیار مفید است اما مصرف زیاد از حد آن هم باعث چاقی می‌شود.
وی ادامه داد: با مصرف بیش از حد میوه‌ها کبد توانایی تبدیل گلوکز به سوخت و ساز را ندارد بنابراین تبدیل به چربی شده و این چربی وارد کبد می‌شود.
 این متخصص تغذیه در مورد ساعت مناسب مصرف میوه‌ها بیان کرد: بهترین زمان خوردن میوه قبل از وعده‌های ناهار و شام است تا با مصرف آن حجم معده کاهش یابد و دیگر تمایلی به نهار و شام نداشته باشند.
وی با اشاره به مناسب‌ترین میوه برای سلامتی افراد اظهار کرد: تمام میوه‌ها دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که باید به مقدار مناسب از آن استفاده کرد اما سیب به علت کالری کم و فیبر زیاد در کاهش اشتها، حرکت روده و مطلوب کردن محیط دهان بسیار موثر است.
وی خاطرنشان کرد: اگر هر فردی مواد مورد نیاز بدن خود را تأمین کند و از تصورات نادرست که سبب لاغری‌شان می‌شود خودداری کنند می‌توانند با بهترین شرایط ممکن به وزن نرمال خود برسند.
پزشکین : رابطه مصرف بیش از حد میوه با کبد چرب

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *