افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دندان های مصنوعی و نحوه استفاده از آن

biacafe.ir-5

متخصصان دهان و دندان اطلاعاتی در مورد دندان های مصنوعی و این که در چه صورتی می توانیم از دندان مصنوعی بگذاریم و دندان های مصنوعی و نحوه استفاده از آن را بیان می کنیم .

 نزدیک به نیمی از آمریکایی‌های ۶۵ ساله به بالا ۶ یا تعداد بیشتری از دندان‌های خود را در اثر پوسیدگی از دست داده‌اند. از دست دادن دندان می‌تواند سلامت جسمی و روانی را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

مسلماً دندان از دست رفته جویدن مواد غذایی و صحبت کردن را با مشکل رو به رو می‌کند و ظاهر صورت را تغییر می‌دهد. هیچ چیز به طور کامل نمی‌تواند جای دندان‌های سالم و طبیعی را بگیرد اما یکی از گزینه‌های جایگزین دندان مصنوعی است.

قالب دندان‌های مصنوعی و مناسب بودن آن‌ها بر اساس ساختمان استخوان فک اهمیت زیادی دارد و در صورت بروز کوچک‌ترین ناراحتی حین استفاده از این دندان‌ها باید دندان پزشک را در جریان گذاشت. دندان‌های مصنوعی باید بعد از صرف هر نوع خوراکی در آب گرم شستشو داده شوند. اگر دندان مصنوعی به طور روزانه شسته نشود، باعث بروز عفونت در اثر آلودگی با قارچ‌ها و باکتری‌ها در لثه می‌گردد.

دندان‌های مصنوعی هنگام خواب برای کاهش فشار به لثه باید از دهان خارج شوند. مسواک زدن لثه‌ها، کام و زبان قبل از استفاده از دندان مصنوعی ضروری است. در صورت بروز هر گونه التهاب جزئی و درد در ناحیه لثه باید دندان پزشک را در جریان گذاشت.

 

پزشکین : دندان های مصنوعی و نحوه استفاده از آن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *