افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دلیل بیشتر حسود بودن زن نسبت به مرد چیست

  • خانم‌ها به سلطه‌گر بودند معروف هستند. برای دادن تعهد یا “بله” گفتن به کسی، کمی زمان لازم دارند اما وقتی این کار را می‌کنند با تمام وجودشان است. وقتی رسما برای شما هستند- دوست دارند شما هم به همین شکل به او تعلق داشته باشید. آنها حتی نسبت به خواهر و بردار، فرزندان و دوستان‌شان هم احساس تملک دارند و دوست دارند روی آنها نفوذ داشته باشند. بنابراین این ویژگی آنها فقط در ارتباط با آقایان نیست، این یک خصلت کلی در خانم‌ها است.

 

 

آیا تابحال این موضوع را تجربه کرده‌اید؟ حسادت خانم‌ها مخصوصاً در یک رابطه عاشقانه همیشه قابل مشاهده است و خیلی سخت می‌توان خانمی را پیدا کرد که اندکی حسادت در وجودش نباشد.

چرا این‌طور است؟ پاسخ به این سوال دشوار است. درک این ویژگی خانم‌ها و کنار آمدن با آن برای آقایان بسیار دشوار است. شاید اگر کمی بیش‌تر خانم‌ها را می‌شناختند دیگر در زمان حسادت‌های گاه‌وبی‌گاه‌شان آنها را مضطرب و دیوانه تصور نمی‌کردند.

دلایلی وجود دارد که می‌توان روی آنها فکر کرد.

۱. خانم‌های پراحساس

در یک رابطه خانم‌ها معمولا به جای مغز از قلب‌شان استفاده‌ می‌کنند به ویژه اگر پای کسی که عاشق‌اش هستند وسط بیاید. آنها در مورد عشق‌شان می‌توانند بی‌نهایت احساساتی و حساس باشند. برای دنیای بیرونی شجاع و قدرتمند هستند اما آدم‌های مورد علاقه‌شان تبدیل به نقطه‌ضعف آنها می‌شوند. هرکسی بکوشد در مسیر رابطه‌ی آنها قرار بگیرد از نظرشان یک تهدید است و به دلیل ذات حمایت‌گر و مادرانه‌شان سعی می‌کنند از چنین آدم‌هایی دوری کنند.

۲. آقایان دمدمی‌مزاج!

از آغاز زمان، آقایان به دون‌ژوآن بودن معروف هستند! به نظر می‌رسد برای آنها “مردِ یک زن بودن” کاری دشوار است. اگر قرار باشد معشوقه داشته باشند، حریص‌تر هم می‌شوند: هرچه بیش‌تر بهتر! آنها با فریب دادن هم چندان مشکلی ندارند. با چنین تصوراتی که درباره‌ی آقایان وجود دارد، هر خانمی ممکن است برای پیدا کردن مرد مورد علاقه‌اش کمی تردید داشته‌ باشد. اگر مرد دائما به زنان مختلف نگاه‌کند و برای دیدن دوست جدید دوست‌دختر‌ش مشتاق باشد، عدم اعتماد در رابطه ریشه می‌دواند. این عدم اعتماد منجر به بروز حسادت می‌شود.

۳. خانم‌های اهل رقابت

برعکس آقایان که غالبا عقب‌نشینی می‌کنند، خانم‌ها در ذهن خود تمایل به رقابت با خانم‌های دیگر دارند. شغل بهتر، دوست‌پسر بهتر، ظاهر بهتر یا خانه‌ی بهتر موضوعات مورد رقابت خانم‌ها هستند. در چنین شرایطی، آنها اصلا نمی‌توانند تحمل کنند مردشان در حضور آنها زن دیگری را ترجیح بدهد. اغلب خانم‌ها در ذهن خود باور می‌کنند که “فلان دختر” از آنها جذاب‌تر است و چنین تصوری برای آنها غیرقابل‌تحمل است.

۴. خانم‌های برون‌گرا

موضوع این نیست که آقایان حسادت نمی‌کنند. آنها هم دچار حسادت می‌شوند اما غرورشان به حدی زیاد است که آن را بروز نمی‌دهند. از آن‌جایی که خانم‌ها برون‌گراتر هستند و می‌توانند پرحرف‌ باشند، حسودتر به نظر می‌رسند. درحالی که کسی متوجه حسادت آقایان نمی‌شود زیرا آنها خیلی درباره‌ی موضوع صحبت نمی‌کنند یا اصلا آن را جدی نمی‌گیرند. برای آقایان غرور و تکبرشان از هر چیزی مهم‌تر است.

۵. خانم‌های جذاب‌

آقایان گاهی ژولیده و به‌هم‌ریخته هستند اما به ندرت خانمی را می‌توان دید که نسبت به ظاهر خود بی‌توجه باشد. این باعث می‌شود خانم‌ها به‌طور دیوانه‌واری جذاب باشند. جذابیت آنها باعث می‌شود که هر خانم، خانم‌های دیگر (بله! حتی صمیمی‌ترین دوست‌شان) را به‌عنوان تهدیدی برای رابطه‌اش ببیند. خانم‌ها به راحتی اعتماد نمی‌کنند. خانم‌های مجرد به دوستان متاهل‌شان غبطه می‌خورند و متاهل‌ها دائما آن‌هایی را که مجرد، دردسترس و عشوه‌گر هستند، به چشم یک تهدید می‌بینند.

۶. خانم‌های سلطه‌گر

خانم‌ها به سلطه‌گر بودند معروف هستند. برای دادن تعهد یا “بله” گفتن به کسی، کمی زمان لازم دارند اما وقتی این کار را می‌کنند با تمام وجودشان است. وقتی رسما برای شما هستند- دوست دارند شما هم به همین شکل به او تعلق داشته باشید. آنها حتی نسبت به خواهر و بردار، فرزندان و دوستان‌شان هم احساس تملک دارند و دوست دارند روی آنها نفوذ داشته باشند. بنابراین این ویژگی آنها فقط در ارتباط با آقایان نیست، این یک خصلت کلی در خانم‌ها است.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *