افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دلیل بالا بودن غلظت خون چیست

sq

علل غلظت خون بالا -استرس به عنوان یک عامل مهم،‌ موجب افزایش موارد ابتلا به غلظت خون به ویژه در بین افراد جوان شده و عوارض قابل ملاحظه‌ای را نیز به وجود آورده است.
محمدرضا اعتمادی متخصص خون شناسی و سرطان گفت:‌ غلظت خون بیماری مهم است که در تمام گروه‌‌های سنی و هر دو جنس موارد ابتلا به آن قابل توجه است.
وی افزود: آلودگی هوا، ابتلا به بیماری‌های کلیوی و کبدی، استعمال سیگار، مصرف کم مایعات و رفتن به ارتفاعات از دلیل مهم ابتلا به غلظت خون بالا است.
اعتمادی با اشاره به اینکه استرس و سایر اختلالات روانی نیز در بروز بیماری غلظت خون نقش دارند، تصریح کرد: استرس به عنوان یک عامل مهم،‌ موجب افزایش موارد ابتلا به غلظت خون به ویژه در بین افراد جوان شده و عوارض قابل ملاحظه‌ای را نیز به وجود آورده است.
علل غلظت خون بالاوی گفت: در واقع در افراد جوان به دلیل کار و فعالیت زیاد، حجم پلاسما‌ی خون به تدریج کم شده و نسبت گلبول‌های قرمز خون و پلاسمای خون بالاتر رفته و در نتیجه غلظت نسبی ایجاد می‌شود.
اعتماد خاطرنشان کرد: مصرف زیاد مایعات، پرهیز از استعمال سیگار،‌ کاهش سطح استرس و پرهیز از قرار گرفتن در محیط و هوای آلوده، از راه‌های پیشگیری از غلظت خون است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *