افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دفع زباله به شیوه بهداشتی

download (1)

  • جهت جلوگیری از بوجود آمدن شیرابه، آب زباله را بگیرید و آنها را در ورقه های روزنامه بپیچید و بعد داخل ظرف زباله بگذارید. خانمهای خانه دار باید سعی کنند زباله کمتری بوجود آید و زباله ها از هم تفکیک شوند

 

مگس و موش از جمله عوامل بیماریزایی هستند که در اثر انباشته شدن زباله ها در منازل و جوامع باعث بیماری افراد می شوند. این حیوانات را می توان کنترل کرد اگر فقط سرپوشی به روی سطل زباله بگذاریم و هر شب زباله ها را به خارج از منزل ببریم. زباله ها دارای شیرابه هستند و شیرابه سمی خطرناک و کشنده است که در اثر انباشته شدن و ماندن زباله بوجود می آید. جهت جلوگیری از بوجود آمدن شیرابه، آب زباله را بگیرید و آنها را در ورقه های روزنامه بپیچید و بعد داخل ظرف زباله بگذارید. خانمهای خانه دار باید سعی کنند زباله کمتری بوجود آید و زباله ها از هم تفکیک شوند تا به راحتی بتوان از آنها کود تهیه کرد و یا بازیافت زباله در مورد آنها انجام شود.

زباله های جامعه عبارتند از:
غذاهای زائد مانده، باقیمانده سبزیجات و میوه جات، کاغذ، تخته، مقوا، قوطی حلبی، پارچه های کهنه، شیشه، پلاستیک، وسایل ساختمانی و خاک که اگر این مواد جداگانه جمع آوری شوند و به ماموران شهری سپرده شود می توان از آنها بازیافت بهداشتی انجام داد.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *