افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان چروک دور چشم با کرم های طبیعی

468281_788

  • تکرار مداوم یک برنامه مراقبت از پوست، می تواند در جلوگیری از این عارضه به شما کمک کند. در تمام فصول از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید. مصرف آنتی اکسیدان را در برنامه غذایی خود بالا ببرید.

 

با بالا رفتن سن پوست کیفیت و زیبایی خود را از دست خواهد داد. بروز چین و چروک در صورت یکی از نشانه های پیری پوست می باشد. هر ساله صدها هزاز دلار صرف خرید کرم های آرایشی و محصولات مرتبط می شود. این تنها بخشی از تلاش انسانها برای جوان نگه داشتن صورت خود است.

کسانی که برای بازگرداندن درخشش جوانی خود در تلاشند، یک کرم طبیعی دور چشم می تواند جای تمام هزینه های مختلف باشد.

 

عوامل به وجود آمدن چین و چروک

چین و چروکهای صورت به خودی خود به وجود نمی آیند. پیری هم تنها دلیل بروز چین و چروک پوست نیست. این نکات می تواند در پیدایش چین و چروک و پیری پوست صورت دخیل باشد.

سن؛ با افزایش سن به طور طبیعی پوست شکننده تر شده و قابلیت ارتجاعی خود را ازدست می دهد. چرا که تولید روغن های طبیعی در پوست متوقف شده و پوست چروک می شود.

اشعه UV؛ قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش سرعت روند پیری را افزایش می دهد. این کار سبب تجزیه کلاژن و الاستین در پوست می شود.

دخانیات؛ سیگار کشیدن به دلیل تغییراتی که در خون به وجود می آورد، پوست را به سرعت چروک می کند.

حالات تکراری در صورت؛ یک سری حالات که به یک نوع تیک عصبی تبدیل شده اند درتغییرات چروک صورت دخیل هستند. مثلا خط لبخند یا دوبینی یا حرکت بینی و . .

از بین بردن چروکهای صورت

تکرار مداوم یک برنامه مراقبت از پوست، می تواند در جلوگیری از این عارضه به شما کمک کند. در تمام فصول از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید. مصرف آنتی اکسیدان را در برنامه غذایی خود بالا ببرید. از سه محصول ویتامین E و آویشن و روغن نارگیل یک کرم دور چشم تهیه کرده و هر شب استفاده کنید. ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد.

در مبارزه با رادیکالهای آزاد که آسیب زننده پوست هستند قوی است. روغن نارگیل هم پوست را مرطوب نگه می دارد و خواص ضد التهابی دارد و آویشن یک اسانس است که خواص آنتی اکسیدانی آن بسیار بالا می باشد و در سفت شدن پوست بسیار کمک می کند.

 

صاف کردن پوست

این بار در نت نوشت به شما دستور تهیه یک کرم دور چشم کاملا طبیعی را آموزش می دهیم.

۲ حبه قرص ویتامین E که به صورت پودر درآمده
۲ قطره اسانس آویشن
۱ قاشق چای خوری روغن نارگیل

تمامی مواد بالا را با هم مخلوط کنید.

و زیر چشم قرار داده و ماساژ دهید. مراقب باشید وارد چشم شما نشود. هر شب یک الی دو ساعت قبل از خواب این کرم دست ساز را استفاده کنید.

این کرم دور چشم بسیار مقرون به صرفه تر و مفید تر از کرمهای شیمیایی موجود در بازار است.

 

با دو کرمی که به شما آموزش دادیم می توانید هم صورت و هم دور چشم خود را بدون چین و چروک، جوان و شاداب نگه دارید.

 

منبع : نت نوشت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *