افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان ورم پا با جعفری

635806119159157152

 

ورم پا ممکن است به دلایل گونا گون رخ دهد در این پست می خواهیم درباره درمان ورم پا با جعفری و شیوه استفاده از آن را بیان می کنیم تا بوسیله آن این ورم را کاهش دهید .

عوامل بسیاری همچون اختلالات هورمونی، گرما، بارداری، التهاب شریان‌ها، مشکلات قلبی عروقی، چاقی، دیابت و نارسایی کلیه سبب تورم و التهاب پا می‌شود. استفاده از داروها برای درمان ورم پا نمی‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا آثار جانبی و معایب زیادی دارد، از طرفی تاثیر درمانی آن قطعی نیست.
گفته می‌شود که جعفری خواص دارویی درمانی فراوانی دارد و مایعات اضافه را از بدن خارج و سم‌زدایی می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت جعفری تازه بهترین درمان برای ورم پا است. برای تهیه این ترکیب درمانی از روش زیر استفاده کنید:
۵۰۰ میلی لیتر آب را در قابلمه‌ای بریزید و بگذارید بجوشد، ۵ قاشق غذا خوری جعفری تازه و خردشده به آن اضافه کرده تا ۵ دقیقه در آب بجوشد. قابلمه را کنار بگذارید تا بعد از ۲۰ دقیقه محتوای آن خنک شود. این محلول را هم زده و روزی سه مرتبه مصرف کنید.
اثر معجزه آسای آن در کاهش ورم پا و درد ناشی از آن بعد از مدت کوتاهی خود را نشان می‌دهد. گاهی اوقات ورم پا به علت چاقی و اضافه وزن است. جعفری با خاصیت چربی سوزی و سم زدایی که دارد بهترین داروی طبیعی برای کاهش وزن سالم است. در این صورت سعی کنید این ترکیب را ناشتا میل کنید.
پزشکین : درمان ورم پا با جعفری

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *