افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افزایش تاثیر درمان داروی سرطان پروستات همراه با صرف غذا

توصیه پزشکان به مصرف داروی سرطان پروستات همراه با غذا

پزشکان معتقدند تاثیر درمانی داروی سرطان پروستات اگر همراه با غذا مصرف شود افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ در یک آزمایش جدید آشکار شد مبتلایان به سرطان پروستات بزودی قادر خواهند بود مصرف روزانه این دارو و عوارض جانبی آن را کاهش دهند و این کار تنها با مصرف همزمان دارو با غذا امکان پذیر است.

در سال ۲۰۱۱ داروی “زایتیگا” برای استفاده در درمان سرطان پروستات در مرحله پیشرفته مورد تایید قرار گرفت. هرچند قیمت این دارو بسیار بالاست و مصرف آن برای یک دوره دو تا سه ساله می‌تواند صدها هزار دلار هزینه داشته باشد.

پزشکان بر این باورند مصرف همزمان این دارو با غذا علاوه بر آنکه از عوارض جانبی زایتیگا جلوگیری می‌کند بلکه می‌تواند هزینه درمان سرطان پروستات را تا ۷۵ درصد کاهش دهد.

در حال حاضر به افراد مبتلا به سرطان پروستات توصیه می‌شود هنگام بلند شدن از خواب چهار قرص ۲۵۰ میلی گرمی مصرف کنند هر چند اجازه ندارند در نیمه شب هیچ نوع غذایی بخورند یا یک ساعت پس از مصرف دارو، صبحانه میل کنند.

به گزارش مدیکال نیوز تودی، با این حال براساس آزمایشات جدید محققان آمریکایی معتقدند مصرف داروی زایتیگا به این شیوه نه تنها برای مبتلایان به سرطان پروستات پیشرفته مشکل زاست بلکه به شکل‌های مختلفی هزینه‌بر هم است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *