افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان خر و پف با کاهش وزن

download

مطالعات زیادی بر روی عارضه خروپف انجام شده است ، همانطور که می دانید خروپف هنگام خواب گاهی خطرناک است محققان به این نتیجه رسیده اند که درمان خر و پف با کاهش وزن ارتباط دارد بخوانید گفته متخصصان در این باره را .

دکتر ابراهیم رزم پا متخصص گوش و حلق و بینی  گفت: مردان ۵۰ درصد بیشتر از زنان دچار خُروپُف می‌شوند و کاهش وزن, به پهلو خوابیدن, تغییر نحوه خوابیدن و . . . در کاهش خُروپُف موثر است.
وی افزود: بی‌خوابی یک مشکل رایج است و ریشه‌یابی بروز اختلال خوب ضرورت دارد اما متاسفانه در اکثر اوقات درمان‌های مناسبی برای آن به کار گرفته نمی‌شود.
دکتر رزم پا بیان کرد: با مشخص شدن زمینه بی‌خوابی و درمان آن نظیر رژیم غذایی و سبک زندگی می‌توان در بسیاری موارد اختلال خواب را بر طرف کرد.
این متخصص گوش و حلق و بینی درباره خُروپُف و علل ایجاد آن اظهار داشت: در برخی مواقع خُروپُف کردن می‌تواند علامت یک بیماری خطرناک باشد که از جمله آن‌‌ها می‌توان به آپنه یا قطع تنفس انسدادی هنگام خواب اشاره کرد. در این بیماری فرد از چند ثانیه تا دو دقیقه دچار قطع تنفس می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: کاهش وزن، عدم مصرف الکل و غذاهای چرب و داروهای آرام‌بخش می‌تواند در کمتر کردن خُر و پُف عملکرد موثری داشته باشد و در نهایت آخرین راه برای برخی بیماران عمل جراحی است برخی افراد در جامعه دارای گردن چاق و کوتاه هستند که بیشتر در معرض خرخر کردن می‌باشند که برای جلوگیری از این مشکل نیز باید کاهش وزن مورد توجه قرار بگیرد.
پزشکین : درمان خر و پف با کاهش وزن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *