افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

درمان تهوع دوران بارداری با رژیم غذایی

download (3)

تحقیقاتی بر روی حالت تهوع در خانم های باردار انجام شده که محققان رژیم غذایی را برای این دوران بیان کرده اند در این جا شما را آشنا می کنیم با درمان تهوع دوران بارداری با رژیم غذایی .

سوال‌های زیادی در مورد اینکه آیا بارداری آنها طبیعی و بدون مشکل است یا نه، دارند. به همین دلیل به محض پیش آمدن کوچک‌ترین مشکلی یا به بیمارستان و درمانگاه مراجعه می‌کنند یا با پزشک خود تماس می‌گیرند. البته همه افراد تا این اندازه به شکل منطقی با نگرانی خود مقابله نمی‌کنند و هستند مادرانی که به دلیل عدم آگاهی از مراقبت‌های حین بارداری، صدمات زیادی به خود و فرزند خود وارد می‌کنند.
یک جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی با بیان اینکه اولین مراقبت‌های بارداری تقریباً از هفته هشتم یا ماه دوم حاملگی باید آغاز شوند، گفت: «برای درمان تهوع ناشی از حاملگی رژیم غذایی در درجه اول اهمیت قرار دارد. مادر باید این رژیم‌ها را مراعات کند و اگر این رژیم‌ها مؤثر واقع نشد، مصرف دارو توصیه می‌شود.»
سیده شاهد شعاری در پاسخ به این سؤال که تهوع تا چه اندازه برای مادر باردار طبیعی است؟ تصریح کرد: «تهوع صبحگاهی برای مادر طبیعی است که البته با مصرف یک ماده غذایی خشک از بین می‌رود. اگر تهوع به شکلی باشد که برای فرد کاهش وزن ایجاد نکند و وی قادر به خوردن غذا باشد، خیلی نباید به مصرف دارو اصرار کرد.» وی با اشاره به اینکه تهوع در حاملگی علامتی است و درمان قطعی ندارد، خاطرنشان کرد: «اگر مادر بتواند تا حدی آن‌را تحمل کند، از میزان داروی مصرفی او نیز کاسته می‌شود. اگر میزان تهوع کم بوده و تکرار زیاد در تمام اوقات روز نداشته باشد، ترجیح می‌دهیم دارو تجویز نکنیم.»

 

پزشکین : درمان تهوع دوران بارداری با رژیم غذایی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *