افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دانستی هایی درباره بیماری سالک

442021501182091261328781225602241024617313

  • سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود که در برخی مناطق آب و هوایی بیشتر مشاهده می شود.

 

بیماری سالک چگونه قابل پیشگیری و درمان خواهد بود این عارضه با چه روش هایی قابل درمان است علل و عوامل مهم برای شیوع بیماری سالک را در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد بد نیست با ما در ادامه مطلب همراه باشید و به اطلاعات پزشکی تان در این زمینه بیافزایید.

سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود.
نریمان شهبا متخصص پوست و مو  گفت: افراد نباید در برابر زخم های ایجاد شده روی پوست بی تفاوت باشند زیرا می تواند نشانه ای از یک بیماری مهم باشد.
وی اظهار داشت: زخم های طولانی مدت که روند درمان آنها به کندی صورت می گیرد باید تحت نظر پزشک متخصص معالجه و نمونه برداری شوند تا علل ایجاد آنها بررسی شود.
شهبا بیان کرد: سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود که در برخی مناطق آب و هوایی بیشتر مشاهده می شود.
این متخصص پوست و مو تصریح کرد: زخم های حاصل از بیماری سالک معمولا به مدت یک سال روی پوست می مانند که روند درمان آن به کندی انجام می شود و در صورت درمان نشدن موجب ایجاد گودی و فرو رفتگی در پوست می شود.
وی عنوان کرد: در صورت معالجه سالک به خصوص در ناحیه صورت تا حدود زیادی می توان از آثار ناشی از آن بر سطح پوست پیشگیری کرد.
شهبا بیان کرد: سالک زخم بد منظره ای را در سطح پوست ایجاد می کند و احتمال عفونت های ثانویه منشا آلودگی برای افراد دیگر را به همراه دارد.
وی یادآور شد: هر زخمی در مدت پس از سه هفته درمان نشود احتمال بروز بیماری سالک و بیماری مهم دیگر را تشدید می کند که مراجعه به پزشک متخصص در صورت مشاهده این علائم ضرورت دارد.
منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *