افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داشتن عضلات زیبای صورت با نوشیدن آب

062251491011015102a

  • فکر زیاد،‌ بدبینی،‌ استرس، نگرانی و به طور کلی کار کشیدن زیاد از مغز، مغز را خشک کرده و اثرات خود را روی صورت خواهد گذاشت، بنابر این لازم است که افرادی که دنبال زیبایی صورت هستند

 

اگر تمایل دارید صورتی عضلانی و زیبا و سالم داشته باشید بهتر است به نوشیدن آب توجه بیشتری نشان دهید و سعی کنید از فکر زیاد،‌ بدبینی،‌ استرس، نگرانی دوری کنید تادچار مشکلات و پیامدهای مختلف ناشی از این سبک زندگی نشوید مصرف پیتزا و فست فود هم به ضرر پوست چهره شما خواهد بود پس بیشتر مراقب تغذیه و خورد و خوراک خود باشید .

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: فکر زیاد،‌ بدبینی،‌ استرس، نگرانی و به طور کلی کار کشیدن زیاد از مغز، مغز را خشک کرده و اثرات خود را روی صورت خواهد گذاشت.

 نعمت‌الله مسعودی عضو انجمن علمی طب سنتی ایران در خصوص راهکارهایی برای پر شدن صورت گفت: مغز، قلب و کبد سه عضو رئیسه بدن هستند که بر روی اعضای مجاور خود یعنی گوش، صورت، لب و چشم اثر می‌گذارند و اثر می‌پذیرند.

وی افزود: اعضایی مانند رحم و روده نیز بر روی مغز اثر گذاشته و مغز نیز به مراتب این اثرات را روی صورت خواهد گذاشت، بنابراین برای پر شدن صورت، ابتدا باید مشکلاتی که در این اعضا وجود دارد رفع کرده و سپس برای درمان پری صورت اقدام شود. افرادی که دچار بیماری‌های رحم و روده یا سرطان خون هستند به طور ناگهانی صورت آنها لاغر می‌شود.

این متخصص طب سنتی گفت: فکر زیاد،‌ بدبینی،‌ استرس، نگرانی و به طور کلی کار کشیدن زیاد از مغز، مغز را خشک کرده و اثرات خود را روی صورت خواهد گذاشت، بنابر این لازم است که افرادی که دنبال زیبایی صورت هستند ابتدا مشکلات بدنی خود را برطرف کرده و بعد از دستورات خوراکی و موضعی برای عضله‌سازی صورت استفاده کنند.

مسعودی گفت: بعد از رفع مشکلات بدن، برای عضله‌سازی صورت از روش‌هایی همچون بادکش تخصصی و خون‌گیری یا  از روغن‌های موضعی همچون بنفشه و گل‌سرخ استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: اما بعضی از افراد ساختار صورت آنها (سوء هیأت ترکیب) لاغر بوده و نمی‌توانند صورت بسیار پری داشته باشند اما به صورت کلی به افرادی که تمایل به عضله‌سازی صورت دارند، توصیه می‌شود ابتدا مزاج و سبک زندگی خود را اصلاح کنند.

این متخصص طب سنتی گفت:‌ زن حامله‌ای که افکار بدبینانه‌ای دارد و به صورت دائم از پیتزا و غذاهای فست‌فود استفاده می‌کند، به مرور سودای خون او بالا می‌رود و این موضوع به جنین منتقل شده و سبب شده که جنین یا نسل‌های بعدی، دارای پوست و چهره ناسالم باشند حتی سوء مزاج پدر نیز می‌تواند روی نسل‌های بعدی اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: افرادی که سبک زندگی نادرستی همچون خوابیدن بعد از طلوع آفتاب دارند، به مرور چهره کدری پیدا خواهند کرد. ابتدا باید سبک زندگی اصلاح شود و بعد از آن هر فرد با توجه به مزاج و اقلیم داروی خاصی را دریافت کند.

مسعودی در پاسخ به این سوال که آیا آب می‌تواند در افزایش متابولیسم بدن اثرگذار باشد،‌ گفت: بله، آب در متابولیسم مؤثر است اما برای کسی که دارای کبدی با مزاج خشک است، این مصرف زیاد آب، به افزایش متابولیسم کمک می‌کند، اما کسی که دارای کبدی با مزاج مرطوب است افزایش مصرف آب آن را تبدیل به سم در بدن کرده و بیماری‌های زیادی به وجود می‌آورد.

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *