افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داشتن رابطه جنسی در زمان گرسنگی چه عوارضی دارد

1156390729

  • شاید برای‌تان عجیب باشد اما مصرف خوراکی‌ها و غذای مناسب می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس، بالا رفتن روحیه و کاهش تنش و استرس روزانه کمک کند.

 

متخصصان طب سنتی برای رابطه زناشویی نظراتی دارند که طبق آن زوج ها با بهترین وضعیت جسمی و روحی میتوانند رابطه جنسی خود را حفظ کنند.
یکی از مهمترین و اصلی ترین این عوامل داشتن قوای جسمی مناسب است که آن هم با تغذیه مناسب به دست می آیدوگرسنگی میتواند تهدیدی برای جسم هر دو طرف باشد.
نداشتن انرژی کافی می‌تواند خود منجر به کاهش توان بدن و ضعف عمومی بدن و تحلیل اعضا شود. علاوه بر این عوارض رنگ پریدگی، ریزش مو، ابتلا به بیماری‌ها و اختلال‌های دهان و دندان مانند تحلیل لثه می‌شود.

 برای اینکه در زندگی مشترک خود مدیریت و تفاهم داشته باشید باید به اصل رابطه زناشویی البته به روش صحیح پایبند باشیدچرا که همانطور که میدانیم حتی بزرگان دینی نیز این را عامل پایداری زندگی دانسته اند یکی از ساده‌ترین این شیوه‌ها فراهم کردن آمادگی جسمانی و روانی است.
برای این منظور شما باید خوراکی‌ها و مواد غذایی مصرف کنید که به افزایش توانایی شما کمک کند.
شاید برای‌تان عجیب باشد اما مصرف خوراکی‌ها و غذای مناسب می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس، بالا رفتن روحیه و کاهش تنش و استرس روزانه کمک کند.
برای این منظور توصیه شده در برنامه هفتگی خانواده‌ها دست‌کم در ۲ وعده غذایی از گوشت بوقلمون، ماهی، شیرعسل و گوشت گوساله کم‌چرب مصرف کنند تا به این ترتیب به ایجاد تعادل هورمونی کمک کنند.
از طرفی مصرف فلفل و غذاهای پر ادویه و گوشت‌های با طبع گرم، زنجبیل و سیب، زیتون سبز و سیاه برای بهبود توان جسمی زن و شوهر‌ها پیشنهاد می‌شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *