افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داروی گیاهی پیاسکلیدین برای درمان آرتروز

 

  • مقدار مصرف این محصول برای بزرگسالان روزانه ۱ عدد کپسول است البته برای دستیابی به نتایج بهتر توصیه می‌شود حداقل ۶ ماه متوالی مورد استفاده قرار گیرد.

آرتروز از آن دسته از بیماریهایی است که در هر خانواده ای وجود دارد و سن ابتلا به آن خیلی پایین آمده است یعنی اشخاص زیادی هستند ازدرد آرتروز مینالند ؛و فقط داروهای مسکن مصرف میکنند که بسیار ضرر دارد . این داروهای مسکن اگر بطور موقتی درد را کاهش بدهد  به جاهای دیگر زیان می رساند بخاطر همین ما  با داروی گیاهی می گوئیم  چطوری آرتروز را درمان کنید

 

بیماری آرتروز ( التهاب مفاصل) یکی از بیماری های شایع مفاصل است و مفاصل بدن از جمله مفاصل دست ها، ران ها، زانو ها، پاها و مهره های کمری را درگیر می کند. این بیماری باعث ساییدگی و فرسودگی غضروف ها می شود. علائم این بیماری شامل خشکی، سفتی و درد مفاصل است. این بیماری در زنان در دوره یائسگی و یا بعد از آن، در مردان در  میانسالی و سنین بالا و در ورزشکاران نیز در اثر ضربه شیوع بیشتری دارد.
داروهای مورد استفاده جهت درمان این بیماری معمولا داروهای ضد درد و ضد التهاب هستند، از انواع این داروها می توان به بروفن و ناپروکسن اشاره کرد. با توجه به عوارض جانبی زیاد این داروها، امروزه استفاده از داروهای گیاهی (مانند سویا و آووکادو) در درمان آرتروز از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

داروی گیاهی پیاسکلیدین mg۳۰۰ (Piascledine ۳۰۰ mg) (ساخت فرانسه)، حاوی عصاره سویا و آووکادو است که با تکنولوژی خاصی با یکدیگر ترکیب شده اند.
پیاسکلیدین (حاوی عصاره سویا و آووکادو) دارای اثرات زیر بر مفاصل است:
الف: پیاسکلیدین به میزان قابل توجهی درد و التهاب مفاصل مبتلا به آرتروز را کاهش می دهد به طوری که بعد از ۳ ماه مصرف، میزان قابلیت حرکتی مفاصل افزایش یافته و بیمار به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام می دهد. تحقیقات بالینی صورت گرفته نشانگر توانایی این دارو در کاهش میزان درد و بهبود قابلیت تحرکی مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز بوده‌ است.
ب: پیاسکلیدین تولید مواد ضروری و حیاتی موجود در مفصل مانند اسید هیالورونیک، کلاژن و… را افزایش می دهد و به بازسازی مفصل کمک می کند.
ج:  پیاسکلیدین از تخریب و فرسودگی مفاصل جلوگیری می کند: داروی پیاسکلیدین با مهار آنزیم های التهاب زا میزان التهاب در مفاصل را کاهش می دهد همچنین مصرف این دارو در طی دوره درمانی میزان نیاز بیماران به داروهای ضد التهاب و ضد درد را کاهش می دهد. علاوه بر این پیاسکلیدین دارای خواص درمانی طولانی مدت است و ماندگاری اثرات محافظتی آن حتی ۸ ماه پس از قطع درمان روی بافت مفصلی نیز مشاهده شده است.
مقدار مصرف این محصول برای بزرگسالان روزانه ۱ عدد کپسول است البته برای دستیابی به نتایج بهتر توصیه می‌شود حداقل ۶ ماه متوالی مورد استفاده قرار گیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *