افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داروی جدید ویژه بیماران ام اس برای پیشگیری از عود ام اس

download (3)

قابل توجه بیماران ام اس در این جا اطلاعات داروی جدیدی را در اختیار شما می گذاریم بخوانید در ادامه درباره داروی جدید ویژه بیماران ام اس برای پیشگیری از عود ام اس .

 به گفته محققان این داروی جدید نسبت به درمان‌های استاندارد فعلی می‌تواند به میزان ۵۰ درصد احتمال عود شدن علائم بیماری ام‌اس را پایین آورد و امیدی تازه برای مبتلایان به آن باشد.

شرکت داروسازی «هوفمان-لا روش» در سوئیس با اعلام نتایج موفقیت آمیز این داروی جدید به نام Ocrelizumab جزئیات آزمایش‌های انجام شده را منتشر نکردند.

به گفته محققان این شرکت داروسازی، دارویOcrelizumab روی نوع ام‌اس پیشرونده-اولیه تاثیر مثبت دارد و می‌تواند ناتوانی را در این بیماران نزدیک به یک چهارم کاهش دهد. همچنین از آنجاییکه برای مقابله با نوع ام‌اس پیشرونده-اولیه درمانی وجود ندارد که بتوان با کمک آن روند وخیم شدن بیماری را کاهش داد، تولید این دارو می‌تواند امید تازه‌ای برای این بیماران باشد.

در دو آزمایش انجام شده داروی Ocrelizumab نسبت به داروی Rebif احتمال عود شدن بیماری ام‌اس را ۴۷ درصد کاهش می‌دهد، همچنین با عوارض جانبی کمتری همراه است. هرچند لازم است بررسی‌های بیشتری در مورد این دارو انجام شود.

 

پزشکین : داروی جدید ویژه بیماران ام اس برای پیشگیری از عود ام اس

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *