افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خواص نوشیدن آب گوشت و اثرات مفید آن بر بدن

خواص نوشیدن آب گوشت و اثرات مفید آن بر بدن

خواص-قلم

متخصصان تغذیه به بررسی فواید آب گوشت و خواص نوشیدن آب گوشت و اثرات مفید آن بر بدن تحقیقات زیادی انجام داده اند که در این جا نتایج آن را در اختیار شما می گذاریم .

اگر در تلاشید که وزنتان را کم کنید یا از خستگی، چین و چروک صورت و سایر علائم سالخوردگی به تنگ آمده‌اید، یکی از چیزهایی که به شما توصیه می‌کنیم نوشیدن آب گوشت است. آب گوشت دارای خواص شفادهنده‌ی زیادی بوده و از طرفی می‌تواند چربی‌ها را آب کند و با علائم سالخوردگی و افزایش وزن مبارزه کند. در اینجا به دلایل مربوط به خواص آن می‌پردازیم.
آب گوشت باعث التیام معده می‌شود
آب گوشت سرشار از کلاژن است که وقتی آن را می‌پزید به ژلاتین تبدیل می‌شود. ژلاتین یکی از مهم‌ترین مواد التیام دهنده‌ی معده محسوب می‌شود. ژلاتین سرشار از گلیسین، یک آمینو اسید ضدالتهاب بسیار قوی است و از طرفی مواد مغذی التیام دهنده‌ی زیادی از جمله منیزیم، پرولین و آرژینین هم در آن وجود دارد. از طرفی ژلاتین باعث می‌شود که اگر معده‌ی شما دچار ترشحاتی است،‌ به یک سد قوی و محکم تبدیل شود و همچنین می‌تواند التهاب مزمن آن را برطرف کرده و بدنتان را سالم‌تر کند.
آب گوشت باعث از بین رفتن چین و چروک می‌شود
آب گوشت حاوی اسید هیالورونیک است که باعث هیدراته شدن پوست شده و خط و خطوط ریز صورت را از بین می‌برد. (صورت بچه‌ها سرشار از اسید هیالورونیک بوده و به خاطر همین وقتی به آن دست می‌زنید خیلی نرم است).
آب گوشت باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر وزن کم کنید
آب گوشت سرشار از مواد غنی و مفید برای قلب است. وقتی یک لیوان از آن را بخورید درست مثل این است که غذای کاملی خورده باشید در صورتی که تنها ۵۰ تا ۶۰ کالری مصرف کرده‌اید. بنابراین باعث می‌شود که کمتر احساسا گرسنگی کنید.
آب گوشت از مفاصل شما مراقبت می‌کند
مفاصل شما شامل غضروف است. همین طور باید گفت که استخوان حیوانات هم حاوی غضروف است. علاوه بر آنکه سرشار از کلاژن است، باید گفت که غضروف پر از گلوکوزامین و کندرویتین سولفات هم هست، موادی مغذی که بسیاری از پزشکان به عنوان مکمل برای حفظ سلامت و جوانی مفاصل تجویز می‌کنند.

 

پزشکین : خواص نوشیدن آب گوشت و اثرات مفید آن بر بدن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *