افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خواص درمانی پوست گردو تازه تا تقویت لثه با آن

images (1)

 

پس از مطالعات زیاد محققان طب سنتی بیان کرده اند پوست گردو تازه خواص زیادی دارد در این مطلب به بیان خواص درمانی پوست گردو تازه تا تقویت لثه با آن می پردازیم.

یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: مالیدن پوست گردوی تازه موجب تقویت لثه‌ها می‌شود و PH محیط دهان را تغییر می‌دهد و مانع عفونت می‌شود و بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها مالید.

مریم مقیمی درباره بوی بد دهان اظهار داشت: کارکرد بد سیستم گوارشی از علل بوی بد دهان است.

به گفته وی فردی که روزی یک بار تا هفته‌ای سه بار دفع داشته باشد, دچار یبوست است؛ باید به ازاء هر وعده غذایی افراد دفع داشته باشند, باید توجه داشت که افراد هنگام دفع اذیت نشوند و دفع با قوامی مانند عسل خام از بدن خارج شود.

ترشحات پشت حلق, نفخ و ریفلاکس عامل بوی بد دهان است

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران ادامه داد: نفخ و ریفلاکس خود عامل بوی بد دهان است, باید دانست که کسی که مشکل معده دارد , بوی بد دهانش با مسواک از بین نمی‌رود. افرادی که دچار ترشحات پشت حلق هستند نیز دهانشان بوی بد می‌دهد.

مقیمی گفت: وجود بلغم و صفرای متعفن در معده خود عاملی برای بوی بد دهان است که معمولا اگر صفرای متعفن در معده باشد, بوی بد دهان بعد از غذا خوردن از بین می‌رود و اگر بلغم متعفن در معده باشد, بوی بد دهان با غذا خوردن از بین نمی‌رود.

وی بیان داشت: در بروز بیماری از دیدگاه طب سنتی باید گفت که اگر عضوی از بدن ضعیف شود مواد زائد در آن عضو تجمع بیشتری می‌کند و آن عضو را بیمار کرده و برای رفع بیماری باید عضو ضعیف را تقویت کرد.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد: مالیدن پوست گردی تازه موجب تقویت لثه‌ها شده و PH محیط دهان را تغییر داده و مانع عفونت می‌شود بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها بمالند.

اثرات مفید ترکیب سقز, کندر و عسل برای معده و دندان

مقیمی خاطرنشان کرد: جوشانده گلنار به همراه “مورد” لثه‌ها را تقویت کرده و از ترکیب سقز, کندر و عسل می‌توان آدامس تهیه کرد و بعد از غذا آن را جوید که موجب تقویت معدع بهبود هضم و تقویت دندان می‌شود.

 

پزشکین : خواص درمانی پوست گردو تازه تا تقویت لثه با آن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *