افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خواص درمانی و داروئی سیب

apple-4

میوه ها بهترین داروها برای درمان برخی از بیماری ها هستند در این مطلب درباره خواص درمانی و داروئی سیب اطلاعاتی را در اختیار شما می گذاریم همراه ما شوید .

سید حسن ضیایی درباره خواص سیب اظهار داشت: افرادی که ۱۵ تا ۲۰ کیلو اضافه وزن دارند بهترین درمان برای رفع چاقی مصرف حداقل ۴ عدد سیب شیرین درختی در طول روز است.

سیب برای درمان دیابت بسیار مفید است

این محقق طب اسلامی افزود: سیب برای درمان دیابت بسیار مفید است؛ خوردن سیب رسیده در افرادی که دیابت نوع ۱ و ۲ دارند مفید بوده چرا که قند خون را بالا نمی‌برد و در حد تعادل نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: میوه‌هایی مانند گیلاس, آلو بخارا و گلابی رسیده برای افراد دیابتی مفید است چرا که دارای ۷۰ درصد سوربیتول است؛ سوربیتول تبدیل به انرژی می‌شود و قند خون را بالا نمی‌برد.

سیب درمان‌کننده سوءهاضمه و بیماری‌های معده است

ضیایی بیان داشت: کسانی که مبتلا به سوء هاضمه یا بیماری‌های عضوی معده هستند سیب مصرف کنند، سیب بسیار برای درمان سوء هاضمه و بیماری‌های معده مفید است، چرا که سیب سرشار از پکتین است.

سیب درمان‌کننده سرفه است

این محقق طب اسلامی اضافه کرد: کسانی که سرفه زیاد می‌کنند یا دارای تورم در ناحیه مجاری تنفسی هستند, مصرف جوشانده شکوفه سیب بسیار برای این افراد مفید است.

ضیایی خاطرنشان کرد: کسانی که زخم‌های ناشی از عفونت‌های خونی یا مانند این‌ها دارند, سیب داروی خوبی برای درمان زخم‌ها است.

 

خوردن شبی یک سیب شما را در برابر همه بیماری ها ایمن می کند .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *